28. mai 2009

After the silent ones.


Jeg kom på at jeg drømte masse ekkelt i natt.. Jeg drømte for eksempel at på vei hjem (fra Tøyen til Majorstua), så gjemte jeg meg i en butikk eller noe lignende. Inni butikken, så var det en veldig verdifull Fender (litt som denne) og hele den tiden jeg var der, så var det skumleskumle menn som prøvde å komme seg inn for å stjele gitaren. De bråkte masse og rev i døren, så jeg la meg på gulvet og gråt og gråt og gråt. Jeg måtte ha ringt Knut, fordi han kom for å hente meg. Han brukte så utrolig langt tid og jeg skjønte ikke hvordan han kunne la meg være der så lenge. Han plukket meg opp og bærte meg utenfor. Så kom Mads med bilen sin og kjørte oss vekk.

En annen del av drømmen var at det var alle hjertes dag og det var sånn gaypride tog opp Karl Johan (eller noe) og alle var glade og sånn. Også kom det to skinheads som begynte å yppe med Ida, så jeg slo til dem, men de var ekle og slemme og fortsatte helt til vi rømte. Så var vi inne på et utested eller noe også var det så utroooolig mange slemminger der som presset på, så jeg hjalp Maja å komme fram til DJ-bordet ved å gjemme henne inni jakken min. (Sykt)

Etter dette var "alle" ute på en café og det var fint vær og sånn. Jeg og Øyvind stod rygg i rygg og så på skyene mens vi spiste cupcakes. Kristian var der også og han farget håret sitt i samme farge som han har på håret nå. Fanny og Sturla spilte blackgammon mens Knut tegnet på alle sammen med glitterlim. Maja klina med kjæresten sin og Gaute sippet lilla cava. Julie satt under et bord og sov. (Øy, snakk om Mad Tea Party) Thea danset med Ida og Adrian og Petter lo av oss alle sammen (på en snill måte da). Det var mange fler der, men mer husker jeg ikke.

3 kommentarer:

Jules sa...

Jeg elsker drømmene dine.
Kjipt at jeg sov bare.

hehe ttoc sa...

haha du skal høre min drøm as

maren sa...

hehe sorry, den vibrerer så godt...