26. mai 2009

Just living here without you tonight.


Om dagen hører jeg ikke på annet enn Beirut. Dette har jeg gjort helt siden jeg kjøpte The Gulag Orkestar til chæreste på LP. Jeg liker det. Også har jeg ikke sett på noe annet enn Pushing Daisies i flere uker. Gruer meg til alle episodene er over.
Tatoveringen min har grodd og neglene mine har vokst. Håret derimot gidder ikke mer. Sånn som immunforsvaret mitt. På lørdag var jeg på Trappetårnets adlingsfest (I'm a lady now - totalt ufortjent, men sammadet!) og i løpet av ti minutter gikk jeg fra frisk og nervøs til feber, nysing, hosting, snørr og nervøs. Skjønner ingenting. I dag har jeg vært hjemme og sovet og hosta og hosta og hosta. Nå har jeg vondt i ryggen og magen. Flott.

Mih.. Nå sovner jeg snart. Livet mitt er så spennende at jeg sliter meg selv ut. Som faen. Like a boss. On the ball. On the prom.
Cava suger, men jeg tar gjerne litt.

Ingen kommentarer: