10. mai 2009

Leipziger Love.


Nei, jeg orker ikke å skrive på engelsk. Tenk!
Siden sist har jeg hatt det fint, har vært stresset og full. Blæh. Er litt misfornøyd atm, men det er bare fordi jeg har spist for mye og jeg har lyst på vann med isbiter.. RRrrRrRRrrrr.. Knut, kan du komme hit og hente vann til meg?

Jeg er veldig stresset for øyeblikket. Uten å gjøre noe for å stresse ned. Jeg trenger bare å spoone, så er det awesome. Jeg ligger i sofaen min og ser på Gilmore Girls. Det finnes ikke noe annet å gjøre med TVen min. I og med at jeg ikke har kanaler på den som egentlig er evig digg, så må jeg se på filmer eller TV-serier. Og det eneste jeg har av TV-serier er Friends (hjernedødt og oppbrukt, men tørt nok til å ha i bakgrunnen), Gilmore Girls (mammasin, kjapp og smart, men veldig jentetete), Twin Peaks (begynner jeg å se på det igjen, kommer jeg til å stenge meg inne på rommet mitt til jeg har sett ferdig alt), Carnivale (jeg skal se på det når chæreste skal til Gana, for da har jeg tid), ses. 2 av Baywatch (haha! Reddet sommeren min etter at bestevennen min dro til USA), ses. 2 av Knight Rider (for å følge opp David Hasselhoff-suksessen fra Baywatch), Poirot, Miss Marple, Ut I Vår Hage, Team Antonsen, Åpen Post, 1 ses av That 70's Show.
Nå husker jeg ikke hvorfor jeg valgte å skrive opp alle TV-sesongene mine. Iwh..

Jeg må begynne å tjene penger snart. Jeg har ikke råd til å ha den livsstilen som jeg har nå. Men jeg har ikke lyst til å rydde leiligheten til Sturla. Iaffal ikke når jeg har 5 andre steder jeg burde rydde før jeg gjør noe annet. Øm.. Jeg håper på å ordne noe på Hove-kontoret men vet ikke helt hva dealen er. Awesome.

Jeg var med på Tom Waits-løpet i går. Det tok helt av. Jeg ble veldig stolt av meg selv. Jeg hadde drukket flere øl på flere steder om jeg hadde hatt RÅD! Møkkapenger. Jeg hater at alt skal koste noe. FML. Før ble jeg spandert på. Det blir jeg ikke lenger.

5 kommentarer:

Nincompoop sa...

Hva skjedde med jobben på arkaden?

Agnes. sa...

butikken ble lagt ned

Christiane sa...

ah. gilmore girls. øl. hove. kjæreste. ah

Christiane sa...

veldig sant!

line aurora sa...

hvorfor kunne ikke alt vært gratis, si. hvis vi bare hadde vokst opp uten penger og at vi bare kunne tatt hva vi ville hadde det jo funka og folk hadde da ikke blitt grådige av den grunn. irriterende penger. tror ikke jeg har råd til øl på festivaler i sommer, engang. får satse på å bli spandert på hele veien. eh.

ut i vår hage! :D:D:D: