12. juli 2008

And your mind, your mind is so full of red.

Nå er det ikke mange dager igjen. Det er faktisk bare to hele dager. Minus halve dagen i morgen. Jeg skulle egentlig jobbe fra ni til seks, men Ulrik spurte meg pent om jeg kunne begynne klokka tolv i stedet. "Mnjaaa.. Ok da." sa jeg. Hah! Jeg har gjort lite i den uka her. Vært med Are for å gjøre USA-ting. Visum, bøker, internasjonalt førekort, dressko, bil-bukser og masse sånne ting. Kjæresten min skal bli en selvstendig ungkar fra Florida. Kaptein Mathisen lizm.

I går var utrolig kos! All hail Are, Benjamin, Linn, Stian, Kris, Thea, Simon, Kim, Tobias, Silje, André, Julie, Michael, Rino, Trude og Jonas? Joakim? Jonathan? Jostein? Julius? :) Det var gøy. Og maten var best.

Andrew Durden/Seth Cohen/Andrew 3000/Batman (and the beat goes on..)
Rare-rare jenter.
Noe skjedde med trampolina.
Grillkos.
Vinkim uten vin.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hehhe :) ser ut som du har hatt det kjekt :)

Agnes. sa...

Seff! Det er ikke noe annet å gjøre på sommeren enn å kose seg. ^^