2. juli 2008

Dance in the dark of night, sing 'till the morning light.

Nå har jeg mye å glede meg til føler jeg.

Jeg gleder meg til i kveld, siden jeg skal være alene hjemme med bare meg selv. Jeg har vært konstant sammen med Are i ca fire uker nå, og det er litt skummelt siden han skal dra om..12 dager. Og det suger.

Jeg og Are har 2 års og 4 måneders-dag. Og det skal vi prøve å feire, siden det blir den siste på lenge.. Hee.. Gleder meg.

Jeg gleder meg til å dra tilbake til jobben, for jeg føler meg bra der. Jeg har vel bare møtt tre stykker derifra, men så kule de er. Og Ulrik er kjempesnill. Jeg slapp å jobbe dagen Are skal dra og når jeg kom for sent til jobb på grunn av NSB, var han like irritert på NSB som meg. Men han var ikke irritert på meg. Også er han den første jeg har møtt som av og til begynner å hikke når han røyker. Vi prata lenge om det. Snille Ulrik.

Jeg gleder meg også til lørdag, for lørdager ruler.

Gleder meg masse til bryllupet til Eivind. Det blir skikkelig morsomt er jeg helt sikker på.

Gleder meg til å dusje i to timer etterpå og ha på musikk og synge masse.

Gleder meg til å rulle meg til en ball og legge meg inn i armene til Are.


Hah, Jay har tatt over for Tyra i Top Model Canada. Han er skrulle. Suss på han.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha, søta.
kose deg massemasse :]

Anonym sa...

hehe, det var jo en artig og enkel kommentar :p
Men synes det finnes for mange kåte (og desperate) gutter/menn der ute allerede.
Sikkert praktisk hvis man er jente xD

Anonym sa...

hehe er vel sant nok det ;)
Tror sola går i huet på de fleste nå, har nå gått ganske kraftig utover meg de siste dagene :p
Koselig med kommentarer :D

Anonym sa...

Sant nok, synes det bare er litt for varmt når det ike blåser, men været er ikke noe å klage på :)

Anonym sa...

AGNES! growlebuddie <3 jeg ble aldri hes i stemmen, ble du? grattis for deg og are hhiihihi <3<3<3

Agnes. sa...

Jeg ble jo dødshes i flere timer! :D Men det gikk over da. Og jeg syntes at det er gøy å være hes. ;)