25. juli 2008

Love letters from Estonia.

Jeg tar tilbake det jeg sa og sier: Aaaa! JEG TRENGER ARE!

Jeg kopierte brevet hit för jeg svarte det btw. Så flink er jeg. Hee. Jeg bare tror at det er flere enn meg som er interessert i hva han driver med der borte.

Snart skal jeg på en ubebodd öy utenfor Tallinn og vaere der til söndag med onkelen min. Teltlivet om igjen, nå uten alkohol og kjaereste og musikk og venner. Onkel skal vaere der da. ;)

Jeg ble så lykkelig av brevet til Are at jeg nå skal löpe rundt i hagen med undertöy og spise moreller, bringebaer og jordbaer og alt annet også som jeg finner.

Toodles!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, så fint det var, det siste brevet/mailen. det med at han er småbekymra for at du skal finne deg noen andre. aww :D dere fikser dette. flinkinger.

Anonym sa...

han hadde sine grunner!

Agnes. sa...

Ikke vær så dust da, Are.

Anonym sa...

who? me?