15. juli 2008

RE: Dear darkness.

Hei vakring.

Veit, deet var kjempe vanskelig å si hade. hadde noen halvveis gråteanfall på flyplassen, men det kom seg når jeg satt på flyet.

Turen var et reint helvete. Når jeg kom til newark fant jeg ut at mobilen min ikke funket i usa. dette var nedtur fordi jeg skulle ta kontakt med de to andre kara. Så måtte jeg løpe gjennom hele flyplassen for å rekke flyet, men kom fem minutter for seint til boarding. fikk da dama til å endre billetten min til neste avgang, men den var full så jeg kom på standby. satt så på flyplassen og ventet i to timer. når boarding startet var det fortsatt ingen ledige plasser, men 3 min før gaten skulle stenges ble jeg ropt opp på høytaleren og fikk et sete. flaks, hehe. da jeg kom til orlando i ti halv elleve tida var det å stresse med å få bagasjen, for den var sendt med flyet tidligere, men dette gikk egentlig overaskende bra. når hadde jeg ikke noen mulighet til å få tak i gutta, så planen var egentlig å leie inn på hotell i orlando for natten. visste heller ikke åssen jeg skulle komme meg til daytona, så begynte å bli litt nærvøs for det. akkurat da jeg skulle til å forlate flyplassen, huket en kar tak i meg og spurte på amerikansk: " are you arei mataisen?" hehe. jeg ble så å si lykkelig. det var en som hadde kommet for å hente oss, og han hadde bare gjettet på at det var meg. han hjalp meg til bilen med bagasjen hvor de to gutta allerede var. alle var kjempe ålreite. nå dro vi til daytona med en stopp innom mc donalds for en liten matbit. han viste oss litt rundt i daytona, før vi dro til hotellet og sjekket inn. vi har nå akkurat stått opp og har fått tatt meg en dusj. skal snart ta en taxi til skolen for å sjekke inn, og senere stikke til lake forest og flytte inn der.

Som du sikkert skjønner, begynte turen som et reint helvete, men endte veldig bra. klokken er nå 09:48 her, mens den er 15:41 i norge(ser på laptopen).

Håper du kommer til å ha det fint hjemme. tror jeg kommer til å få det supert her. kjempe fint sted.

Elsker deg sinnsykt masse elskling. gleder meg til å møtes til jul.

Hade bra så lenge.

ps. jeg har ikke noen fungerende telefon enda, så hadde vært fint hvis du hadde ringt mamma og pappa og fortalt at jeg har det bra og greier.

Ingen kommentarer: