25. juli 2008

(No Subject)

Hei beibi.

Kommer nå fra skolen etter dag 3. Har i dag hatt om aerodynamikk. interesting, men vanskelig.

Du lurte på en del ting? fyren jeg bor sammen med virker ut som en veldig grei kar. down to earth.hehe
har bare så vidt snakket med han, fordi at dagen etter jeg flyttet inn, dro han på ferie til norge, for å være der i 3 uker.
Ser frem til at han kommer tilbake, men digg å ha leiligheten for seg selv.

Daytona er litt som jeg hadde forventet. stort og varmt. varmen kan være helt jævelig her i blant, men luftfuktigheten er værst. det er mellom 80 og 85% fuktighet i lufta her, og det er noe annet enn norge.
Stedet er ganske fint. litt syden-følelse, men ikke alt for mye. en del palmer og sånn da. folk her er veldig hyggelige. lurer du på noe, får du hjelp.
Det er godt å ha kommet i gang med skolen nå. snakket med skolen i sta, og nå er papirene mine i orden, og jeg får vite hvem instruktøren min er i morgen tidlig.
det vil si at jeg muligens får fly i begynnelsen av neste uke, om ikke til helga hvis jeg er heldig.

Savner deg veldig Agnes. tenker på deg hver dag. håper du ikke har funnet deg en annen når jeg kommer tilbake, for jeg vil kysse hele deg. :)

Som sagt, kommer rett fra skolen nå i uniform og alt( slenger med et lite bilde av kjæresten din i pilot-uniform) :-)

Håper ikke du glemmer meg.

elsker deg Agnes.


Kyss