19. juni 2008

The ballad of John and Yoko.

Det er noen ting jeg elsker mer enn alt annet. Det kan være sommerlufta som løfter på skjørtet mitt. Det er gress som sklir gjennom tærne mine når jeg løper over plenen, men mest av alt, mest av alt elsker jeg deg.
Du er den eneste personen som får meg til å le, gråte, skrike og fnise av forelskelse. Jeg elsker deg mer enn jeg tror er mulig for noen å elske en annen person. Jeg elsker måten du ser på meg. Øya dine smelter hjertet mitt og du smiler til meg sånn at jeg begynner å smile selv. Da smiler jeg så fælt at jeg får tårer i øyene og rødmer. Og du er så tullete. Lille fjomp. Får meg alltid til å le.
Og det er så gøy når vi slåss! Helt til du sluter å late som jeg har tatt deg og holder meg fast med én hånd og poker meg. Også plukker du meg opp når jeg nekter å flytte meg eller ikke har lyst til å sove lenger. Da føler jeg meg bitteliten. Spesielt når jeg putter hånda mi i hånda di og holder fast i tommelen din når vi skal legge oss. Jeg får bittesmå hender i forhold til dine. Også liker jeg å vente til du har sovna for å dra fingrene mine over ryggen din. Det får deg til å snu deg rundt fordi kosing for meg er kiling for deg. da sier du "hmph!" og fortsetter å sove. Da begynner jeg å le og må gjøre det helt til jeg er lei eller til du våkner og ber meg legge meg. Og jeg liker de gangene vi ikke får sove også begynner å prate om de rareste tingene. Eller når vi begynner å slåss. Og da mener jeg lekeslåss. Fordi jeg ville aldri ha såra deg med vilje. Du er for pen. Og kjekk. Og hawt.
Og det er alltid like gøy å vekke deg om morningen. Fordi du er så gretten og har aldri lyst til å stå opp. Spesielt når vi er hos meg og det er før skolen. "Jeg skal jo bare sove litt til." Og det hjelper aldri å hoppe i senga heller.
Blir like skuffa hver gang.
Jeg liker å se på deg gjøre ting du liker å gjøre. Som for eksempel når du sitter på Reason og lar meg høre en bit om og om igjen og sier "Ja, du hører wiggelpuffsa og hvordan de amakulerierer meg gjødelsa? Konge!" da ser jeg på deg, ler og nikker. Det er også gøy når du snakker om fly og pilot-ting. Du ser alltid om jeg følger med eller ikke, også blir du gretten når jeg ikke gjør det. Da får jeg dårlig samvittighet og lar deg prate om alt du vil.
Skal vi spise middag snart? Jeg liker at vi tar oss tid til det. Selv om jeg egentlig har lyst til å gjøre alt selv, men når du spør om å få gjøre noe, så kan du jo rive ost eller dekke på? Men du er rå på nudler og pasta. Det er steking, saus og salater og grilling og poteter jeg er rå på. Neida. Men jeg liker at du tror at du ikke greier å lage mat. Det går jo! Hvertfall når jeg nekter å følge med på kjøttet og sånne ting. Det er gøy når du spør meg om hjelp, men jeg tror du gjør det litt for å smiske tror jeg. Det som er morsommere er når jeg lærer deg å sette på vaskemaskinen. "Hvor skal sånn pulver-dings hen?" Jeg elsker deg.
Jeg er så stolt av deg. Du får til alt du har lyst til. Du er utrolig flink på skolen og i alt annet du gjør. Egentlig så pleier jeg å hate folk som deg som greier alt. Men deg er jeg bare stolt av. Jeg husker når du for to år siden fortalte meg at du skulle bli pilot. Ntåå, så søtt tenkte jeg da. Det er en kul ting å ha lyst til! Men nå om tre uker og tre dager er du i Daytona Beach, Florida og blir akkurat det du alltid har lyst til. Du greier alt du har lyst til, love. Og jeg vet at du vet det.
Jeg hater deg ikke for at du drar. Jeg gjør jo ikke det. Det går ikke. Fordi jeg er jo stolt av deg. Det blir utrolig gøy for deg. Gleder meg allerede til du kommer tilbake og vi skal finne ut av hva vi skal gjøre og hvordan.

Ahh. Jeg kan ikke tro at jeg fortsatt får sommerfugler i magen bare av å tenke på deg. Det er helt fantastisk å føle sånn for noen. Jeg har vært forelska i deg siden sjuende klasse. Og jeg er ganske sikker på at denne forelskelsen kommer aldri til å gå over.

Are, jeg elsker deg.

12 kommentarer:

marn sa...

SHIT så søtt. jeg pleier å lese og bare jaja lzm, men damn. søtt.

marn sa...

btw. skal dere campe på den vanlige campen?

Anonym sa...

awii, så søtt!

Jules sa...

<3

Agnes. sa...

Maren: Jaja lzm. ;) Jeg, Are, Ina og André skal på den vanlige campen, ja. Hvordan det? Skal du det du og? Da kan vi snikdrikke i teltet mitt. :D

Cecilie: Forelskelse ruler gata!

Julie: E>

Anonym sa...

dette likte jeg ikke. jeg begynte nesten å grine :D altså likte jeg det litt, da. aw søtt.

og så klart må du danse rundt meg med kjolen! da hadde jeg blitt glad og forvirra samtidig. og det er fint.

Agnes. sa...

Jeg skulle bare være søt da. :D Og et par tårer er både bra og dårlig.. Tror jeg. :P Jeg får danse og tralle så mye jeg kan. ;)

marn sa...

jaaa jeg skal det. og siden begge er under 18 så kan vi snikdrikke sammen :D

hvilken dag kommer dere?

Agnes. sa...

Vi kommer så tidlig som mulig på søndag. Reiser muligens fra Sørumsand klokka ni eller noe sånn psyco.

Anonym sa...

søteste blogginnlegget jeg noengang har lest. for real.

ELINE LUND FJÆREN sa...

Aww. Herregud, så søtt ;o

Anonym sa...

HEY AGNEEES. jeg linker deg, jeg.