18. juni 2008

Why do you always want to leave me?

Når jeg var liten, så pleide jeg å late som jeg sov i bilen, så pappa skulle bære meg opp til leiligheten i niende etage. Etasje. Sjetage. 9th floor, altså. Det var heis der, så det var ikke noe stress.
Pappaen min er sterk. Jeg har ikke sett han på ett år. Det er lenge. Og jeg kommer ikke til å dra til Tallinn heller, fordi jeg skal kanskje få jobb!
I går etter skolen lå jeg i sofaen og så på Judge Judy. Så ringte telefonen min oooog jeg ble kalt inn til intervju til ShopGirl! Wee! :D Og der var jeg i dag og prata med ei som het Marianne og Ulrik. Kjempekoselig. Og jeg følte at det gikk greit. Ulrik som ringte meg hadde bare sett på jobberfaringen min og ikke på alderen, så han ble litt sjokkert når jeg sa at jeg er søtten.
Ulrik fra Hell Dörmer. Hihii. Han var kjekk ass! :P Hadde jeg ikke vært syk, så hadde man sett at jeg rødma. Hee.. og det fører meg til aat..jeg er syk. Bajs. Jeg skal kanskje få jobbe på lørdagen 9-6, så det hadde vært kult å imponere på den måten. Jeg bare håper at jeg blir frisk. Da må jeg pakke på fredag. Eller i morgen.

Nå er Are, Ina, André og Michael i Sverige og hamstrer godt.. Uten meg. Jeg fikk ikke være med. Buhu, så jeg sitter hjemme og ser på Top Model: Canada og er bored. Jeg var faktisk so b0red når jeg kom hjem fra Oslo at jeg dro hjem også henta passet mitt og fornya oppholdstillatelsen min. Så det.

Har dere lagt merke til at det er samme musikk i Nugatti Air og Canal Digital reklamene? Hm? Rart.

Are skal kjøpe KEX til meg!

Ingen kommentarer: