8. juni 2008

Hello Kitty.


Først: Gratulerer med dagen til den peneste og søteste Aren i hele verden som ble atten i dag! Hurra!! <3

Ta med til Hove-liste.

CAMPINGSTUFF
Telt
Liggeunderlag/Oppblåsbar bademadrass
Puter
Sovepose/Dyne
Pledd/Teppe
Campingstol
Gaffateip
Lommelykt
Presenning
Bøtte (til kaldt vann og pils)
Hengelås
Lekeball
Bestikk
Plast IKEAkopper
Sitteunderlag
Myggspiral
Lommekniv
HYGIENESHIZZ
Steriliserende krem
Gnagsårplaster
Plaster
Solkrem
Tannbørste & -krem
Myggspray
Smertestillende
Sånn greie man har over øya når man skal sove
Intimservietter
Dopapir
Sminkefjerner (servietter)
Renseservietter
Neglsaks
Pinsetter
Dusjsaker
Aloe Vera
Pyricept (sånn flått-ting)
P-piller/Kondomer/Tamponger
Minimalt med sminke
Deo
Eurax (mot myggestikk-kløe)
DIV
Gummisøvler
Regnjakke
Varm genser
Joggebukse
Flip-flops
Converse
Pose-regnjakke
Håndkle-er
Mobillader
Et av kameraene
-Hvis 350, så lader
-Hvis Optio, AA batterier
-Hvis Pentax '64, så film
-Hvis Sony, så lader
Frysevesketing
Safe lommebok/veske
Poser til alt mulig
Skrivesaker
Utelys
Tupperware hvis vi må spare på noe mat
Sykit
MEN DET VIKTIGSTE!
ID
Penger
Billetter
Solskinn

Hvis det er noe dere kommer på, så si ifra.
Bilde av meg og Are forresten.. ^^

12 kommentarer:

Anonym sa...

Eurax is the shit..
Var det det Linn ga deg?

Har Eurax hjemme og det er faen meg konge!

-Sigurd

Agnes. sa...

Ja, det var det. Jeg fikk bøffa med meg en tube av foreldra til Are, så nå er jeg set for ze mygg.

Du er med til Hove du, sant? ^^

Anonym sa...

heldiggris på hove.

Agnes. sa...

Gjett om! :D

Anonym sa...

Hvis du slutter å være slem, så skal jeg vurdere så det knaker.

-Sigurd

Agnes. sa...

Jeg vet at du elsker meg fordet. ;)

marn sa...

aftersun <3<3

Anonym sa...

Hei, jeg heter Sigurd og jeg skal på Hove ...

This is where you and your fictive choir of depressed people sitting in worn-out wooden chairs come in, Maarja:

(Pst, denne kan du)

Agnes. sa...

Hi, Sigurd..!

Anonym sa...

lurer på om det blir en tung sekk/bag/koffert å bære på ; )

Agnes. sa...

Kjæresten min fikk lappen, så jeg får tatt med alt jeg trenger/ikke trenger. Heter å finne ut at jeg mangler noe når jeg er langt hjemmefra.
Jeg er gæærn i huet, skjø. ;)

Anonym sa...

haha, ser ut til at du har tenkt på det meste! lista mi er mye kortere, kanskje på grunn av at jeg skal sove i ei brakke, og derfor slipper å ta med telt og liggeunderlag og pledd og lommelykt & shit. :D