12. juni 2008

Please crawl out your window.

Hmm.. Lenge siden sist. Eller.. Lenge og lenge, men bare se hvor ofte jeg skrev i mai. Det skjer ingenting på skolen nå. Jeg har hatt min siste prøve og det var i NaMi og sugde hardt. Hvorfor skal jeg vite hva vi må putte i hudkrem? Hmm? Også har vi fått igjen masse prøver. Eller.. To. ^^ Engelsk og MIS som det gikk utrolig bra med. Også har An-Li fortalt meg at hun har lest opp petiten min til folk, og det betyr vel noe.. Også kom jeg ikke opp i eksamen! WÆÆ! :D

Nå sitter jeg og griner til Den Lille Havfruen. Og på ekstramateriale er det selvsagt The Little Match Girl, for den er jo ikke trist i grunn. Oi oi. Jeg føler meg litt lite inspirert egentlig. Jeg tenker for mye. Men jeg tenker fortsatt mindre en du ville i situasjonen min. Men jeg skal ikke gi meg selv for mye credit. Jeg er svak. Ahh. Jeg vil beskrive de innerste følelsene mine, men jeg tror ikke det hører til en blogg..

Men jeg har masse annet å tenke på og glede meg over! I morgen (eller i dag da) så har jeg friii! Og på fredag skal jeg (kanskje) til tusenfryd med 1KM-klassene. Og på kvelden, så skal jeg og alle som er ferdige med eksamen feste dritlenge! Jeg har ikke alkoholisert ordentlig på ca 6 uker. Og-det-er-lenge. Jeg har vært mer eller mindre blakk. Og på lørdag skal jeg på sommerfesten på Motangen, drit cheez, men utrolig gøy.
På søndag skal jeg og Are og Ina og André KANSKJE til Sverige og kjøpe ting vi skal ha med oss til HOVEFESTIVALEN som ikke er lege til!!
U, og hvordan skal vi til Sverige? Jo! Are har fått lappen og kjører en nusselig rød bil som matcher meg og han helt perfekt. ^^

Jeg har utrolig vondt i tommelen fordi jeg har sydd på kamelskinn-veska mi nesten hele dagen. Og man må dytte nåla gjennom ganske tykt stoff, så det svir litt. Men det blir digg å bruke den veska igjen, men nå har jeg to utrolig fine vesker jeg har blitt kjempeglad i. Jeg har alvorlige problemer, altså. Nå blør jeg fra diverse hull jeg har greid å pierce gjennom huden min med nålen.

Æææææææææææ! M.I.A har kansellert?! Wooooot? Men kva gjør eg nu?

4 kommentarer:

marn sa...

hva du gjør? ser the ting things istedenfor seff :D

jeg må også til sverige ass. synd jeg er 17 og ikke skal ha lappen. hm.

Jules sa...

det er en liten mulighet for at de klarer å booke justice da.
kryss fingrene med meg :]

Agnes. sa...

Maren: Ja, jeg tenkte på det, men det er så kjipt uten M.I.A :( Buhu.

Julie: Joa, jeg kan krysse dem for deg, jeg. ;)

Anonym sa...

ånæi, synes du ikke at piken med svovelstikkene er trist? srsly? håper det var tull, den er hulketrist. :D

haha gratulerer med ny bil! harryturer til sverige er ganske deilig, i grunn.