5. juni 2008

White rabbit.

,Pappas negergutt? Nei? Det var det jeg tenkte meg.

Jeg føler meg ganske bra for dagen. Ting begynner å løse seg på skolen og vi har mindre og mindre å gjøre. Jeg har en gymprøve og naturfagprøve igjen. Også kan det hende at jeg blir trekt opp i muntlig, men jeg har gode odds. Det er bare 7 elever fra en klasse på vg1 som blir trekt opp. Jeg har gode odds. Jeg må ha gode odds. Men det hadde vært typisk meg å komme opp. Men det blir ikke the end of the world.

Neste torsdag tar jeg meg en studiedag. Og neste fredag blir det mest sannsynlig Tusenfryd-tur. Ikke noe spesielt, men det er kos med media peapol and so. Jeg maser på Frode (les: stefaren min) om at jeg kan få noen gratisbilletter. Det blir fire på meg, Ina, Are og André for en annen gang, men kanskje jag skal selge noen som jeg får i tillegg for en hundrings på skolen og bli rik?

Jeg er litt lei av å være bleik. Eller.. Jeg vet ikke. Det er jo fint å være jevnt bleik. Men det går liksom ikke å være "vanlig" bleik heller. Jeg er litt prikkete, litt lilla, litt grønn, litt gul og litt rød. Også har jeg klømerker over hele meg fordi jeg ble angrepet av mygg hos Kim i går. Men i år har kroppen/huden min overrasket meg! Jeg har fått FREGNER på leggene! :D Jeg er så lykkeliii'! Som dere forstår, så elsker jeg fregner og kunne ønske meg massemasse. Jeg får aldri det, men i fjor så begynte jeg å få masse småfregner på skuldrene og bittelitt på kinnene og jeg ble så lykkelig! Så i år har kroppen min valgt at jeg skal også få lov til å få fregner på leggene. ^^

Jefferson Airplane er hovedsountracket i livet mitt nå og det er digg.
I want to ba a hippie and I want to get stoned! Som min god venn sa en gang.

10 kommentarer:

marn sa...

hva, kan dere ta studiedager i juni? damn. ikke vi. og selge tusenfrydbilletter eier. for jeg jobber der og får gratis. og selger de. hiihi

Anonym sa...

jeg har også fått litt fregner! på armene, ikke på leggene, for det hørtes jo bare sært ut. og så er jeg også bleikgrønn, som regel. fordi atte jeg ikke spiser kjøtt. men det er verdt det. :)

hihi, tror dessverre øya kommer til å sjekke legitimasjon, uansett. du kan jo bare si "øhh men æ e jo født i '79, da..." og rynke litt på nesa.

Agnes. sa...

Maren: Ja, vi kan ta studiedager hele året, men vi har bare to stykker da.. Hah! Har du tjent bra på "svartebørsen" eller? :D

Line Aurora: Legger er jo ikke rart da! :D Jeg tror jeg har fått det fordi jeg pleier alltid å gå med strømper også har leggene mine fått sjokk. Fregnesjokk. Kroppen vet ikke helt hvor den skal plassere fregnene.
Hvorfor er det dessverre at Øya ikke sjekker legitimasjon? Fordi det er superteit å ha masse fjortisfyll. Ok, nå er jeg med. :D

marn sa...

åååå. vi har også to, men må bruke de liek på vintern. nesten da. but anyways. urettferdig!

vel, jeg kom på det seint ifjor, så tjente bare 300. men 300 er bedre enn ingenting!

(jeg har fått masse fregner i ansiktet, litt på brystet og på KNÆRNE. og sånne små på armene. følte bare for å dele det med dere)

Agnes. sa...

Jeg vil bare ha penger jeg. ^^ Masse penger. Jeg vil at noen skal komme bort og si "Unnskyld, de mistet 10 000 kroner på bakken." eller "GRATULERER! Du har vunnet 9 000 000 skattefrie kroner bare fordi du er kul!"

(Fregner ruler!)

Anonym sa...

er det ikkje morosamt kor mange av bloggarane som er mediafolk?

Anonym sa...

nei nei nei, dessverre at øya sjekker legitimasjon. ;) i ditt tilfelle, iallfall! men sikkert greit at de sjekker legitimasjon i enkelte andre tilfeller.

Agnes. sa...

Hjartesmil: Jo! Det har jeg tenkt på før også. Vi må jo skrive masse også sitter vi på PC'en hele dagen da, så da er det bare gøy egentlig. Folk fra andre linjer syntes jo som oftest at skriving er bare kjedelig da.

Line Aurora: Å! :D Nå så jeg hva du egentlig hadde skrevet. Dumme meg. Jaja, jeg føler egentlig ikke at jeg går glipp av så mye uten øl heldigvis. Men det er fortsatt kjipt å være 17. ;)

Marianne ! sa...

små fregner på nesa er finest, sant? ;D

Agnes. sa...

Jaaa! Og sånn hele ansiktet egentlig. ^^