2. juni 2008

Blues from an airplane.

Jeg er glad. Det er sommer, folk går med kjoler og det gjør meg glad. Jeg går også med en kjempesøt grå kjole fra Carlings. Som er rosa inni. Også har jeg på meg en rosa (!?) cardigan fra JC. Og awesome veske fra Acsessorize. Og det her var motebloggen min.

Jeg og mamma var på firetimers shopping på lørdag. Vi gikk crazybananas i alle butikkene og kjøpte tre ganger så mye vi terengte. Jeg er fire kjoler og masse strømper og Jefferson Airplane - The Essential, MGMT - Oracular Spetacular, Chihiro og Heksene og masse mer..rikere.
Vi fant ut at jeg passer ikke med shorts, så vi kjøpte kjoler i stedet. ^^

M.I.A og The Ting Tings kræsjer.
I'm just saying.

2 kommentarer:

Anonym sa...

chihiro og heksene! (hjerte) tihi, snart får du flere som passer sammen med deeen :D

Agnes. sa...

Gleeeder meg! ^^