11. mars 2008

City on fire.



Jeg hører faktisk på sanger fra Sweeney Todd. Dige. Han derre kjekke med rødt hår er ikke BARE digg, han er flink i tillegg. Og Depp, my man. Nice.

Men har dere sjekka ut det nye til Dendro på myspace? Ja, det tror jeg nesten dere .

Dagens forestilling gikk flottflott. Det var gøy å ha kjentfolk der. Og Knut! Ja! Hehee. Jeg tror han nesten ble litt skremt av meg. Jeg var jo så jævlig gira etter forestillingen at jeg holdt på å hoppe han rett ned. Kult.

Jeg gleder meg tusen til helga! Aaah. Den blir den beste.
Fredag: teppe-ned-eller-noe-sånt-fest hos Andrea
Lørdag: Oslopawrty hos Thea
Søndag: Påskeeggfarging hos meg
DET er mye alkohol det.
Og jeg har ikke penger. Det er litt skummelt.
Men jeg får finne på noe. Jeg gjør alltid det. Kanskje jeg kan passe barn eller rydde eller gå gatelangs og selge BJ. Drøyt.

Også opp til Sjusjøen med Kris og Are. Det blir også kos. Spesielt siden jeg og Are ikke har overnatta ordentlig siden forrige.. Onsdag. Det er rart det der. Og fredag telles ikke. Siden han sov når jeg kom hjem.

Faen, jeg har mye fravær. Så mye faktisk at jeg tror ikke jeg kommer inn på Sørumsand til neste år. Faen. Hvis jeg kunne bare vist til den magegreia mi, for den er kronisk, men det hjelper jo ikke. Og jeg kommer aldri til å få meg jobb sånn. Både i dag og i går fikk jeg fravær fordi jeg jobba med magasin-deadline. Og det suger å få fravær pga det.

Legger ved noen bilder av div.
1-Ole Martin, meg og Kristoffer på premierefesten.
2-Minner fra den største Vangen-partyet.
3-Sarah fra Saint Etienne.
4-Robert Smith fra konserten i Spektrum.
5-Jamie Campbell Bower fra Sweeney Todd.

Faen, jeg MÅ prate med sjefen snart! Jeg MÅ tjene inn noe penger. Jeg kommer til å gå ned ti kilo om jeg fortsetter å leve på luft og kjærlighet. Og det begynner å bli lite kjærlighet syntes nå jeg da. Meg om det, men jeg føler det liksom ikke lenger. Gimme all your lovvin lissom, Are. Neida. Jeg får det jeg trenger for å ikke bli mager.
Men ja. Sjefen! JEG VIL JOBBE IGJEN! LA MEG JOBBE! Jeg får jo ikke planlagt ferien min sånn. OG dessuten, så vurderer jeg å søke på Platekompaniet og Glitter og mye div. Jeg har fått najs attest fra FRS, så den gir meg noe ihvertfall. Men jeg vil fortsette med Håvard og Line og Olav og sånn..

Gi meg penga.

1 kommentar:

Unknown sa...

its kind of www.?
or?