6. mars 2008

From your lips to your ass.

Og da snakker jeg ikke sexy. Jeg snakker NaMi-prøve om fordøyelsen. Om tarmtotter og rektum og magesyre og galle og sånn. Dige. Jeg liker ikke prøver fordi jeg alltid skulker unna øvinga og får dårlig resultat pga det. Det som faktisk plager meg er at jeg har tannlege før prøven i morgen og jeg skal få en student til å leke i kjeften min. (Ha-ha, BJ.) Og forrige gang jeg var hos tannlegen så hadde jeg så jævlig vondt at jeg gikk hjem. Kunne ikke prate heller. Får prate med Stine og spørre om jeg kan ta det senere hvis det blir skikkelig vondt. Sikkert liksom.

Jeg sitter på rommet mitt og ser på all rotet Kim lot være igjen. Ja, det var Kim. Han fikk ikke fiksa fitte PC-en min og kom med nyheter om at EOS'en min har kreft. Jeg ble skikkelig deppa. Fant ut at den ble skuffa over at jeg fikk en Pentax '64-modell som jeg brukte masse tid på. Men jeg brukte masse tid på deg, Canon. Jeg savner dig så.
Vi skulle også spille GTA på PS2, men nei. Den var bøgga. Så vi babla. Yada-yada-yada.

Jeg har sett på EF studieår i utlandet-kataloger. Det koster ganske mye da. rundt 90 000,- i løpet av året. + 150,-/250,- hvis jeg vil ha enkeltrom. + lunsj hver dag. + turer rundtomkring. Tipper at lånekassa ikke er så sjenerøs (?) ang studieturer til Florida/LA. Men jeg vil..

Snakker om Florida. Are skal til legesjekken på fredag. Alle må tenke på han fra klokka 10:00. Og ikke gjøre han nervøs. Ååå. Det kommer til å avgjøre så mye. Jeg håper virkelig at han kommer inn. Jeg prøver å ville det 100%. det er rundt 95% nå. Don't blame me.

Jeg skal egentlig øve til prøve. Men hva gjør jeg. Jeg drikker Burn, ser på Friends og skriver blogg. Mens jeg sårer tæra mine. Jeg er ikke emo, men jeg finner ikke neglsaks og river i stedet.

Råtass Engelsk-dag. Noe sier meg at norsk- og mattedag ikke kommer til å bli så kult.. Meg om det.

Har sendt lederen min til Anne Lise nå. Nei og nei. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Vi skal gi ut den 14. mars. Det er fredagen før ferien, så ta med dere en tier eller noe også får dere kjøpt et eksemplar. Men ikke riv dem fra hverandre og ikke kast dem. De blir fine. Jeg og AL skal se på layoutprøven på mandag. Phihii. Redaktør Agnes ruler. Får attest og hele pakka jeg. Dige. Kunne ønske at jeg hadde vært flinkere. Men jeg er flink til å engasjere og sånn. Men det er fordi jeg er så høylydt og automatisk inkluderer alle.

Men. Jeg må se på den prøven altså. Jeg har hørt at den er lett, men det er det sikkert for de som har øvd. Jeg har jo skrivi notater fra to sider allerede da. Tross alt. To sider av.. tjueseks. Ikke værst. Men det er jo bare stoff og ting man må vite.

Jeg vil at ting skal være mindre teit. Det er så mye kulere da. Det skal jo ikke være nødvendig for å fikse opp i noe man ikke har ødelagt. Og. Ahh. Ja, jeg er ikke over det. Jeg er kjerring og den er jeg ikke over enda. Og jeg er nesten sint. Hadde jeg vært en singel doje, så forstår jeg. Men da hadde jeg aldri vært der heller. Bajs sier jeg. Drit i det sier du. Drit i det sier jeg óg.

1 kommentar:

The Trashcan sa...

syns det var kosjli jeg. kondolerer med 350, tho.