25. mars 2008

S'wonderfull. S'marvelous.

Jeg har hatt en diiiige helg. ^^
På fredag hadde jeg og Are det veldig kos hjemme hos meg. Koseliiii'. Vi var kjempeslitne etter uka, så det var veldig greit å få slappa av litt og kost oss og hele gjengen.
Lørdag starta litt for sent og morningen ble brutt av ølsalget som stengte kl 15:00. Bajs.no Men på kvelden fikk jeg go'besøk. ^^ Først kom André og spiste opp resten av middagen til meg og Are. Så kom Ina og spiste restene til André. Så kom Mads og så Tobias. Også kom Evva og Maren. Ja. Hehee. Vi dro til Kris og frøys og Ina og André overnatta hos meg.
I går loka jeg og Are le-enge. Så på Planet Terror og Friends og spiste Dumlekjærligheter. På kvelden var vi hos Ina. Han satt bak PC'en og jeg og Ina så på Scrubs.
I dag var jeg hele dagen hos Ina. <3 href="http://www.luftfartsskolen.no/">hjemmesiden til skolen Are skal på og finne ting han må ordne i stand nå med en gang. Snille Agnes.

Ingen kommentarer: