27. mars 2008

Lé Hove ftw!


Sitter og hører på M.I.A og finner ut at..
M.I.A skal til Hove! Awee!
Jeg tror Hove blir awesome. Shiiiii-iii-iiii-it.
Band Of Horses, The Bloody Beetroots, Duffy, Jay-Z, Simian Mobile Disco, Slagsmålsklubben, The Raconteurs og alle andre.
Aaa. Det blir bra. Uansett vær. (Helst sol.) Uansett overnatting. (Helst hytte.)

Så på Roskilde sida nå.. Battles, Band Of Horses, The Chemical Brothers, M.I.A, Radiohead, The Streets, Neil Young.
Quarten: Death Cab For Cutie, Justice, Lionheart Brothers, Röyksopp, The Streets.
Øya: N.E.R.D, Sigur Rós, Sonic Youth
Wood: Foo Fighters, Queens Of The Stone Age, Alanis Morisette.

Bii..
Roskiildeee... Vil.. Roskildee..


Nå har Are søkt om å begynne enten juli eller august. Ja.

Jeg prøvde å laste ned Flåklypa-spillet. Det gikk ikke. Buu! Vil sortere post og plukke epler!

Vi var i Oslo med redaksjonen i dag. Det var dødskos. Vi dro inn, spiste på McD og så Respekt på Saga. Joa. Respekt du liksom. Også var jo egentlig planen å dra til Astrup Fernley-museet, men det ble nedstemt.. Så jeg og Aleks og Ida dro dit etter kinoen. Anne Lise fortalte at de hadde setti opp den nye utstillinga, men det hadde de jo ikke. Så vi gikk på den vanlige utstillinga og var kulturelle. Det dukker sikkert opp noen bilder av turen på enten bloggen til Eline eller Ida.
Når jeg kom hjem så var jeg så utslitt at jeg sov til halv ti.. Diig. Også skulle jeg egentlig møte Tobias på stasjonen halv ett, men der var han jo ikke. Også tok han ikke telefonen heller. Men det var litt digg å loke. Sørumsand har få nattlyder. Og Tobias har enda ikke tatt kontakt for å vise hvor dårlig samvittighet han har.

Så nå er det blanding av Friends, M.I.A, Band Of Horses, Dendro og Strange Constellations. Eller hvordan hen det staves.

Gå legg dere!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, flåklypaspillet hadde jeg før og, skikkelig kongespill altså ^^
Oda