6. mars 2008

Dancing for dollars.


Først: Gratulerer så masse med dagen, Emma. Jeg skal bake noe til deg. (Jeg tør ikke love noe.)

Jeg var hos n00b-tannlege i dag. Han så litt ut som vokalisten i The Shins, og det var turn-on. Også var han hardhendt. Kult, men ikke i kjeften min. Så ja. Tanna mi føles føkka ut. Rart. Også hadde jeg bedøvelse helt opp til øya, så når jeg dro fra tannlegen, så så jeg ikke noe nesten med det ene øyet. Det var party.

Jeg sitter i klasserommet. Spiller Temple Guardian. Det suger. Vil spille et annet spill. Simen er så jævlig stygg. :P

Jeg har drivi med brusetikett i dag. Jeg er ikke flink må jeg si. Hvordan skal jeg friste noen til å drikke Flux Soda? Si meg det. Jeg har tema da. Jenter og rosa. Så det er det jeg skal bygge på, men utenom det, så vet jeg ikke.

Jeg er så jævlig tankefull om dagen. Alutten av forrige uke/starten av uka har både vært de beste og verste dagene.
Og jeg klikker.

Jeg vil se tre filmer til helga også. Men. AA! Fitte. Neinei. Det var vel for koselig to B real. Sånn er det bare, Agnes. Samtidig så betyr det jo mer å ha et forhold enn vennskap.

Wait a minute.

3 kommentarer:

Nincompoop sa...

Det ville egnet seg bedre om du hadde snakket med de det gjalt enn å skrive sånn om det i en blogg. Ting har en tendens med å bli verre over tid.

Takk for hilsinga, søta! :)

Anonym sa...

Ting har absolutt en tendens til å bli værre over tid. Enig der, og med det at du heller skriver om det i bloggen, men på en annen side er det litt greit å få vite hva du tenker om det hele også, selv om det virker som om det her har gått mest utover deg, men meg om det.

Agnes. sa...

Nja. Kanskje det.