30. mars 2008

If you leave me now.


Jeg prøver å finne ut om jeg vil være alene i kveld eller om jeg vil være sammen med noen.
Jeg føler meg litt trist og vet hvem jeg vil leke med, but det er dangerous area. Så jeg regner med at jeg kommer til å krype under bordet med alle dynene og putene mine og se på en trist film og bare få det ut.

Som de fleste her nå vet skal Are til The USA i juli. 21. juli starter han på Phoenix East Aviation i Daytona Beach, Florida.
Jeg er helt satt ut egentlig. Det at hen greide FAA'en var a kick in the nuts i seg selv, men at han faktisk kom inn gjorde alt så altfor realistisk. Jeg ser det fortsatt ikke for meg og kan ikke takle det. Men det er bare småting.. Hva skal jeg si til lillesøstra mi? Skal jeg kaste tannbørsten hans? Sånne teite. Men ja. Jeg har hatt nok av utbrudd i løpet av fire dager, så jeg håper at det tar en stund før den neste kommer. Holder tankene okkupert ved å rydde og ordne og skrive og se på Friends.

Hii. Ina ringte. Jeg tenker enda, så jeg måtte ditche. Darn. Men jeg sitter i kosebuksa og en møkkete tee. Jeg er fin på håret og føler meg faktisk pen selv om jeg er uten sminke. Oh glory!

Bildet er forresten av onkelen min og kona hans, Liina. Jeg tok det bildet når vi var på en superkozy festival i Estland i 2006. Det var gøy altså. Se så forelska dem er!
Onkelen min skal dra til Nepal/India/Tibet for å bli en bedre buddhist. Han skal være borte i tre år. Så jeg og Liina er i samme båt på en måte. Bortsett fra at onkel er 12 år eldre enn Are og at jeg og Are ikke er gift. Så this is like that in no way. Men ja. Det er synd på oss.

Å jeg håper at Are kommer til å ha det gøy. Og at kanskje Michael kanskje får blitt med litt vaffal, så Are får en smooth overgang fra masse venner og kjæreste til en ny stert. Skremmende. Jeg er glad jeg var liten når jeg måtte gjennom det. Men jeg hadde mamma da, så det blir ikke det samme uansett. Kommer til å savne Are. Jeg kommer enten til å legge masse på meg eller gå masse ned i vekt.

Ah. Trøbbel i paradis. Jeg trenger sjokoladeis med karamell og sjokoladebiter. Hvor er den som i filmer alltid kommer igjennom døra med det du trenger og sier at han/hun ville bare levere det og at han/hun vet at jeg trenger å være alene, men det går greit og bare si ifra.

Jeg vil hjem til Tallinn.

3 kommentarer:

ina sa...

hadde det ikke vært for at jeg sitter å striper hår, så skulle jeg kommet med is til deg.

Nincompoop sa...

Det vil alltid ordne seg, og om det ikke gjør det med det første så har du i hvertfall venner som vil passe på deg om du trenger det.

Agnes. sa...

Ntåå.. ^^
GID og greier.. Hehee.
Dere vet hva jeg mener.
^^