31. mars 2008

The clock is really not what the clock is.

Klokka viser 01.03, men klokka i huet mitt er ikke mer enn 00.03. Det er jo vanlig det. Sånn etter at man har snudd på klokka.

Det regner som faen. Det er ganske deprimerende, men snøen blir jo borte! Og dess, så er det spådd bedre vær til uka. Og det blir bra. Jeg vil kunne sette meg på fortauskanten med en venn og prate helt til vi må flytte oss siden sola steker i nakken. Rrr.. Sool.. Rrr.. Varme.. Rrr.. Tits n' legs. Rrr.

Jeg har rydda rommet mitt. Jeg er kul ass! Jeg har sortert alle klæra fra gangen, vaskerommet, badet og rommet. Det var awsome! Dritkult!

Jeg må lage en presentasjon til engelsken i morgen om yndlingsfilmen min. Dige tenkte jeg. Men siden jeg er glad i litt sære filmer blir det vanskelig å ha en kort presentasjon. Og dessuten blir det litt for komplisert for læreren min, Brit som har alzheimers. Så det ble en enkel film. Almost Famous. Dige. Fikk lyst til å se den, men det begynner å bli sent.

Jeg og Kim skal se Barbarella snart. Og Star Wars. En av dem. Eller alle. Donno. Men det blir bra. Vi gleder oss psyko til vi kan grille igjen. A! GRILLE!
Hihi. Jeg er supergrill-USA-Agnes. The Grill King. Eller hva han dere har kalt meg, men egentlig, så er jeg ikke spess flink. For det første har jeg mamma som syntes det er ok å spandere på sultne ungdommer. Og for det andre, så er jeg bare den som ordner. Samler folk.

Det er spesialiteten min tror jeg. Ordne. Organisere. Det er jeg maks til.

Jeg fikk en PAKKE i posten på fredag! Åpner opp og tar ut er brev der det står: "Heisann Spiritkontakt! Her kommer det en liten gave til deg fra oss i Spirit, fordi du er så flink. :)"
Det var Fast Food Nation på DVD.
Jeg liker å få pakker i posten. Har ikke fått på lenge. Kan noen sende meg en pakke med go'saker? Lover å gi dem tilbake hvis de ikke er til å gis bort.

Jeg vil så mye. Som for eksempel å shoppe.
Jeg har en liste over ting jeg ikke hadde sagt nei til.
-Regnkåpe. (Gul eller med tøff mønster på.)
-Hettegenser med glidelås. (Sånn som den grønne jeg har som jeg begynner å bli litt lei av. Men jeg digger fargen.)
-Gummistøvler. (Gode og kule. Begge deler. Og de kan ikke matche regnkåpa.)
-Sommerkjole. (Litt lang og ikke med tits. En hippie-kjole.)
-Sko til kjolen. (Litt lette og åpne. Kanskje litt åpne? Hm.)
-Nye Converse. (Jeg bruker opp Chucksa mine som pokker jeg. Men jeg vil ha lave denne gangen. Ikke de laveste man de nest-laveste.)
-70's-jeans. (Kanskje høye i livet.)
-Baggy jeans. (Sånne digge som jeg har fra før av.)
-Sommerjakke/kåpe. (En digg og lett en. Tøff óg.)
-Kameraveske. (En retro en til '64 Pentax'en.)

^^ Dige. Mamma gi meg penger sier jeg bare.

Ingen kommentarer: