5. februar 2009

All this time I had to let you go.


Jeg føler at dette har vært en fin dag.
En veldig fin en. For meg sammen med meg.

Jeg har vært på Smak-messa og smakt på mye godt. (Namm and og laks. <3 )
Jeg har kjøpt Øya-pass.
Jeg har kjøpt meg skinnjakke. (Mamma sa den var fin, så da tror jeg på mamma.)
Jeg har kjøpt meg røde pumps fra Bianco. (Velkommen til Arkaden og hei senterrabatt.)
Jeg har trent en hel film. (ily 3D-mølle ti meter fra rommet mitt + Ocean's Thirteen.)
Jeg har kjøpt verdens kuleste hjerteformet "slangeskinn" veske som er lilla inni. (H&M <3)
Jeg har fanget snøflak med tunga mens Rockettothesky og Empire of the Sun sang for meg.
Jeg har pratet med Mongobarn som er i..nei, nå husker jeg ikke lenger.
Jeg har pratet piss med Jules når jeg var på jobb.
Jeg har solgt Marit Larsen-billetten min (som jeg fikk gratis) for åtte halvlitere og 20 LS.
Jeg har vært hyper sammen med stefaren og mammaen min.

:)

Joda, det går fint av og til også.
Sett bort ifra noen ting som jeg kunne godt ha greid meg uten, men jeg fikser det. Ordner opp om ikke så lenge.