1. februar 2009

Choking on cigarettes just to get you along.


Okai. For en gangs skyld har jeg tenkt til å skrive om noe fornuftig.
Haha! Neida. Jeg skal fortelle hva jeg gjorde i går og skrive masse tull om hva jeg tenker som vanlig.

Jeg har gjemt meg i kjelleren i håp om at stefaren min ikke gidder å komme ned for å spørre om vi skal øvelseskjøre. Fodiii..jeg vil ikke. Tror jeg. Det er jo så inmari glatt ute! Og jeg kan kanskje være med på å kjøre noen runder ved barnehagen, men jeg tør ikke kjøre på veien i dag. Buhu.. :(
Mm.. Jeg lurer på om våren kan kanskje komme fortere om jeg åpner vinduet på rommet mitt, for her er det VARMT atm. Sykt varmt. Men nå har jeg skrudd ned på varmen i golvet og regner med at det roer seg litt.
Etterpå, så tror jeg at jeg setter sammen enda en IKEA DVD-hylle. Den trenger jeg igjen. Thii. Jeg og mamma kjøpte tre Elvisfilmer for to dager siden. ^^ Gleder meg til Tobias kommer hjem og jeg kan tvinge han til å se dem.
Forresten jævlig kjipe greier har skjedd for Monobarn på turné. Dems Pussywagon ble ranet. Et par Macs og bag med mikrofoner ble stjålet. Og kameraet til Vidar (håper at det ikke er den han lånte fra faren sin, for den er niiiice) ble tatt den også. Uffpuff..

Hei, jeg setter sammen de rareste setningene. Såwi about dat.

Jeg vil begynne å henge opp alle de tusen bildene og utklippene jeg har samlet sammen i det siste. Men da tror jeg at jeg må ta ned en god del. Også tror jeg at jeg kan ta ned den esken fylt av gode minner som mamma har gjemt for meg. Det gjør ikke sånn vondt lenger. Tror jeg. Nei. Jeg skal la den være en stund.
Også skal jeg leke litt med Holgaen min. Jeg tror jeg skal ta en shitload med bilder før jeg skal til Tallinn (to uker til, WOHO!) og fremkalle filmene mine.

Mm.. Nå er det mye random tull.
I går var jeg på jobb og jeg og Ulrik drømte oss bort i drømmene hans om å åpne butikk og/eller café/bar. Det hadde vært kult om han hadde fulgt drømmene sine. (Det hørtes forresten skikkelig klisjé ut, men det er ikke det.)
Også på kvelden var jeg sammen med Mads og Julie. Jeg var hyper og tok Jules på titsa og Mads var oppgitt og drakk cider. Det var kos.
Jeg hadde egentlig litt lyst til å dra til Oslo, men i og med at jeg er blakk til mandag, fant jeg ut at jeg skulle hjem fra Lillestrøm siden alle sikkert var ute uansett. Like etter jeg kom hjem spurte Thea om jeg ville komme bort. Da ble jeg skikkelig lei meg og la meg småfurt over at jeg ikke bare dro til Oslo og gikk til Majorstua fordi jeg ikke har sett Thea på 100 år (greit, siden nyttårsaften) og det suger.

Jeg vil ha masse planer til neste uke og jeg tror jeg er godt i gang med en avtalt date sammen med Mads en eller annen gang i løpet av uken og kino sammen med Sam på fredag, "jeg sender deg en melding" fra Lisell og Thea og fårhåpninger om å dra til Nylon på torsdag der det er release av februarnummeret til Natt&Dag med 20 spenn for øl før ti. Også skal jo Casiokids spille på Chateau Neuf på lørdag. Heh. Spørs hvordan jeg skal komme meg til Nylon og Chateau Neuf. Ohwell. Hadde jo vært fint da!

Bilde tatt av Benjamin Nitot.

3 kommentarer:

Linda sa...

bare hyggelig!

Anonym sa...

MJAU

Anonym sa...

haha, husker øvelseskjøringperioden min - for et styr. men.. det er verd det !