10. februar 2009

Take it back.


Joda. Jeg lever. Hmm.. Er det bare jeg som synes det er ekkelt kaldt ute? Jeg liker ikke å skjelve konstant hele tiden.

Je ble hjemme i dag fordi halv seks våknet jeg for å løpe på badet for å ha en samtale med doskålen. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror det har noe med en dommel cheezzzburger jeg spiste i går. Magen min er ikke særlig glad i sånn tull. Og når man spyr, så griner man. Og når jeg griner greier jeg ikke å slutte om jeg ikke sovner. Jeg sovnet heldigvis, men kunne ønske at jeg ikke hadde spydd og hadde dratt rett til skolen. Jeg trengte denne skoledagen her.

I går var jeg og Jules på åpningen av OFW på Operaen. Jeg orker ikke å skrive egentlig, så jeg håper at hun skriver en detaljert minutt-for-minutt referat av eventen. Jeg kan si at det var vin, mote, kjendiser og goodie-bag. :)

Jeg har lyst til å leke i snøen med noen. Somebody på Sørumsand: hear my call!

Ingen kommentarer: