18. februar 2009

I hope I never have to.


I dag når jeg og mormor kjørte fra butikken fortalte hun meg at hun hadde kjøpt åtte glass som kan brukes til alt fra whiskey til is og åtte hvitvinsglass fordi de røde er så upraktiske å sette i vaskemaskinen også spurte hun meg om jeg ville ha fire champisglass eller fire vannglass eller fire av begge eller åtte av en av dem. "Fordi det er tåpelig å ha bare fire glass til champis siden man drikker fra det når man feirer og man feirer med mange personer."
Jeg måtte svare med en big fat: Mida? (Som betyr hva/hæ på estisk.)
Mormor har kjøpt glass til meg som jeg kan bruke når jeg flytter ut. ^^
Hun er finest.

Også lurer jeg på hvordan jeg skal overleve hele dagen i morgen i byen uten mat siden jeg har kjøpt film for kameraene mine for alle pengene jeg tok med meg.. Heh. Hvem trenger mat?

Er i Tallinn sånn btw.