5. februar 2009

I don't know why I spend my time.


Chickapow slo det inn og helt suddenly fikk jeg en føkkajævlig craving etter noe sjokkis. Jeg hoppet ned fra senga og spurtet opp trappen og satte kursen inn mot kjøkkenet. Faen, må ha sjokkis. Samma sjokkis bare det er sjokkis.
I håp om at vi skulle ha noe for jævlig sjokoladeglasur som man mixer med vann og bare smæljer på kaka fant jeg en boks med sjokkis. Bare sort Tobleroneshit som ingen vil ha. Eewgross. Marsmellows kanskje? Ikke sjokkis, men nok sukkerkick av én bit at man kan spurte crazy roadrunner-style herfra til Blaker city på nullkommanix. Ew, hadde blitt kvalm av å se på dem over fem sekunder. Hmmm.. Helt bakerst i godteriskapet (seff har vi det! Med to kids under 8 år i huset må det være en godteriskap som er så høyt oppe at til og med jeg trenger stol. Kjefta, jeg er dødshøy) da? Eeeey! Kindereggnisser! Hvor lenge har de vært her? Fuckit. 1-2-3 ned trappa, kow-pow-pam i senga og crunch av med hodet.

Rrr.. Sjokkis. <3

Faen, nå trenger jeg noe salt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

boners? uff

Anonym sa...

haha du går aldri for langt <33
-
ja well, aldersgrensen er i år 18 og jeg har ikke 2000kr på meg akkurat ^^, ^^, ^^, hurra.

Anonym sa...

jeg hater å spørre om å FÅ penger av familien min. og den består av besteforeldra mine atm, og jeg fortjener ikke noe av de.
jo selvsagt kan jeg det, men da har jeg bare til billetten og ca ingenting til dagene jeg er der. vi får se, jeg bare hater at de har satt grensa til 18, de har ikke en jævla god grunn.

(haha den forrige var feil, den kan du slette if yad like ^^,,^^^,,)

Anonym sa...

i will :D:D:D<3333

Karoline sa...

Fy faen. Det der er det søteste bildet jeg har sett.

It's Aggy bitch! sa...

haha :p
herlig bilde :D