25. februar 2009

Everybody is a V.I.P. to someone.


Jeg prøver å huske siste dagen som ikke inneholdt vin.. Det er vel.. 16 dager siden.
Ikke verst for ei som ikke har hatt penger på 14 dager. La oss si at jeg har veldig snille venner som tar vare på meg. Ikke noe vits å spare på vinen for å si det sånn.

Jeg kan ta meg tid til å skrive at jeg er uinspirert til å skrive, men det er jeg egentlig ikke. Det er bare det at plutselig fant jeg ut om hvem som egentlig leser dette her og jeg fant også ut at: hey, cut the bullshit perhaps? Oh well, det kommer jeg aldri til å gjøre.

Alle som ikke har sjekket ut Apes & Potatoes blir pent nødt til å gjøre det nå, så dere kan også være med å si "Åh, jeg hørte på han da han drev med Apes & Potatoes og ikke var kjent, jeg." Kunne bare ønske at han sluttet å slette alle sangene sine fra MySpacen sin.

Nå som det er lille torsdag, så er det på tide å finne ordentlig ut om hva som skjer i de slapsete gatene i Oslo. Underskog har gleden av å fortelle meg at:
I kveld kan du dra på Moloch! og se "Pepi, Luci, Bom and Other Girls Like Mom" klokken åtte. Alt er gratis og du får popcorn i tillegg.
Du kan også Dra på Cinemateket der de har 70mm filmfestival. Og se "KHARTOUM" med andre interesserte/folk som ikke har noe å gjøre.

Det er alltid noen som vil se Maria Mena på Rockefeller.
Hvis du ikke vil gjøre det, så kan du dra på Chateu Neuf på en event som heter så mye som "Motmøte mot "Motmøte" mot "Richard" Eriksen".
Blir pent nødt til å spørre herr Eriksen om wtf?
Også har vi YO! Majesty på Blå for sånne typer som ikke har skole/jobb/beggedeler på torsdag.

Resten får dere finne ut av selv.

3 kommentarer:

teggu sa...

OMG!<3

Agnes. sa...

Hiih. ^^
Skjønte den ikke.

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er