18. august 2008

Feeling like a freak on a leash.


Jeg hører på KoRn. Og Slipknot. Det burde vel si alt som jeg ikke har lyst til å si.

I dag var den første dagen på skolen. Og det virker som om at Sørumsand Videregående Skole bestemte å hoppe over nazi og gå rett til Kina. Hvis man tenker på skole. Det er jo forsovet ikke noe stress, men hvordan skal de greie å følge opp alt detta? Det kommer til å være foreldre på skolen før uka er over hvis jeg kjenner SVGS-elevene godt nok. Og etter ett år har man funnet ut ganske mye om folk selv om man ikke kjenner dem. Oh well. Det var ufattelig morsomt å få dødsblikket av en viss person nesten hele dag. Dette her er latterlig og jeg har ingenting å si på det. Fra nå av må jeg bare leve med det. Jeg vet ingenting lenger. Jeg må bare ta ett steg om gangen. Som Julie sa, jeg fikk ikke bare posen, jeg måtte få med meg sekken, pennalet, gitarbaggen, veska og hele gjengen. Men det er vel ikke så ille. Sier jeg. Noen er uenige. Jeg orker ikke å bry meg. Orker ingenting. Bare jeg kommer meg opp og drar på skole og jobb, så er det greit. Hva jeg gjør med resten av tida vet jeg ikke.

Jeg.. Ja. Jeg er litt blank på hva jeg skal si. Jeg føler at det er litt ekkelt at jeg hører på Within Temptations - Our Farwell "and I like, totally get it". Jeg har funnet en gammel CD jeg pleide å grine til. Litt deprimerende med tanke på hva slags tanker gikk gjennom huet mitt når jeg hørte på den hele tiden, men litt morsomt også. Ikke at jeg ler, men det er kult at jeg kom meg gjennom det. (: Jeg må bare nevne noen godbiter fra CD'en. Husk at jeg var sånn 11-13 på den tida.
George Michael - Jesus To A Child (Den er jo faktisk fryktelig fin.)
Björk - Leaving On A Jetplane (Den óg.)
Evanescence - My Immortal (Uff da.. Men jeg må innrømme at jeg liker stemmen til Amy.)
Metallica - Mama Said (Ahh.. Metallica.)
Prince - Purple Rain (Den hører jeg forsovet fortsatt på.)
Madonna - Power Of Goodbye ( :D )
Slipknot - Circle (Den liker jeg fortsatt. Hører ikke noe på dem lenger, men var gøy å høre denne sangen her.)
Klovner I Kamp - La Raseriet Strømme (Den er gammel ass. Den hørte jeg på før jeg skulle "ut og slåss")
Portishead - Sour Times (Hører fortsatt masse på Portishead.)
Smashing Pumpkins - Blank Page (Smashing Pumpkins har blitt litt ødelagt nå pga visse ting, men jeg likte de godt før.)
The Verve - The Drugs Don't Work (Triist.)

Jeg er rar.

Hvis jeg plutselig en dag skriver at jeg hører på Evanescence, så må noen hjelpe meg. For da sitter jeg alt for langt inni det. :D

2 kommentarer:

Nincompoop sa...

Don't worry. We'll look after you! =D

Anonym sa...

ihh evanescence! husker jeg ELSKADEM før hihi. og leaving on a jet plane er jo faktisk temmelig nydelig. björkversjonen har jeg ikke hørt, dog.