29. august 2008

There's nothing the matter with my face. I got character!

Jeg og Julie så på Cry Baby i dag. Det var koseli'. Og den har gått om og om igjen på rommet mitt, så den går nå også. Love på dresses og Mr. Depp.

Jeg skal til Florida i ferien. ^^ Jeg har billettene og skal til ambassaden i neste uke. På tirsdag blir Marlen operert og jeg gruer meg masse. :( Jeg vet at det er ikke noe stress, men det funker liksom ikke å fortelle henne hva som kommer til å skje og hvorfor og hvordan. Hun er jo så lita.. Det er 2. september. Det som skulle ha vært to og et halvt års dagen til meg og Are. Det er vel ikke det. Eller jeg vet ikke om det funker å ha "telling" på dager nå.. Æsj.

I dag sa jeg farvel til kåka til Kim. Jeg kommer til å savne å ha en av mine beste venner i nærheten. Greide å ikke gråte, men jeg var nære på. Holdte på å grine ved flere anledninger i dag forresten. Jeg hadde ikke noe grunn, men ja. Jeg vet ikke. Har følt meg så rar i det siste.

Gleder meg til i morgen. Må pakke. Kommer til å ta kvelden tidlig i mogen ass. :P Det blir ni timers arbeidsdag på lørdag, og jeg blir vel alene i leiligheten til "fornuftig" tid (siden alle skal ut og jeg er 17), så det blir enklere å legge seg uansett. Jeg skal varme opp til i morgen og legge meg nå.