14. august 2008

This whole world's wild at heart and weird on top.

Jeg kunne ønske at jeg hadde noe smart å si, men som alltid, så har jeg ikke det. Jeg er bare litt lei meg. Ganske sint på den personen. Lei meg på grunn av den personen og oppgitt på grunn av den siste.
Jeg baila. Men ikke helt. Det er jo jobb, så jeg kan ikke. Men klokka er fem og det er 24 timer siden nå.
Jeg trenger røyk og jeg gjør det sårt, men snart skal mamma opp og det er ikke morrasynet hun kommer til å digge. Jeg må legge meg. Det er jo ikke rart at jeg ikke har lagt meg. Men kanskje jeg burde spise? Eller få tak i noe penger siden jeg må kjøpe litt mat og/eller vann til jobben i morgen. Jeg må ta med filmene til Ulrik. Jeg håper at han ikke så alle. For det har ikke jeg gjort. Så Rock 'N Roll High School og The Warriors i dag. Den siste var best, men Wild At Heart var bedre.

Jeg vil begynne å synge. Og danse igjen. Og tegne og lese og skrive. Jeg skriver jo forsåvidt nå, men det er ikke det dammen. Jeg er gal når jeg skriver. Jeg har skrivi av og til sånn som jeg pleier, men jeg har fått noia av at folk skulle tro at jeg er cweizi så jeg har sletta det. Heh. Jeg vil danse. Jeg vil enten ta opp ballroom eller hip-hop eller moderne eller noe kulere eller alle sammen. Jeg har ikke drivi så mye med moderne/lyrisk, så det hadde vært litt kult. Men det er gøy å gi slipp og poppe og bounce og let go. Men ballroom hadde vært gøy, for det er elegant. Jeg husker jo fortsatt. Aaaa. Rumba, tango, cha-cha. Iii.. Men da spørs det hvor mange gutter på min størrelse finnes det i Oslo-området som vil danse ballroom med ei som ikke har dansa det på ti år? Hmm.

Jeg har gitt opp og hører på Lykke Li. Hands down, I'm too proud for love. Hun var så utrolig søt på Øya, så jeg kan ikke noe for det. Hun er hawt også, så jeg tilgir for at hun synger med smurfestemme, men hun sier for you I keep my legs apart, og det er litt kult da. Kjeft Julie. ^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg elsker lykke li, og syns stemmen hennes er søtest i hele verden. dessuten er bare hele vesenet hennes helt utrolig ..søtt. SØT, SØTT! det er hva hun er.

marn sa...

jeg hater lykke li. men du er søt, da!

Anonym sa...

:D