25. august 2008

You can never hold back spring.


Jeg hører på Tom Waits og koser meg. Eller. Jeg vet ikke om jeg kan si at jeg koser meg, men jeg skriver og skriver i Hello Kitty-boka mi og fyller ut nonimmigrant visa application for å kunne komme meg til Are i høstferien. Det er kjipt å være med Are uten å være med Are. Det suger faktisk. Jeg trenger å bli kost med. Jeg vil høre at jeg ser fin ut eller at jeg er pen og sånn. Vet jeg får høre det av dere, men det er jo litt sånn rart. Tror ikke på noen andre enn Are. Og helt totalt fremmede. :) Da er det fint å høre at man smiler pent (takk Narvesen-mannen).

Skal vi dra til Varsjøen og sitte i stampen og høre på Tom Waits hele kvelden? Jeg kan lage mat? Hmm? Eller. Nei. Rewind. Neste helg? Eller.. Vent da.. Heh. :P Jeg vet ikke når jeg får fri en helg. Æss. Men det kunne jeg tenke meg. Vi kan spille kort og nakenbade alle sammen. Også vin da. Det trenger vi. Men ikke hvis vi skal bade. Jeg vil forresten ikke bade. :P Så bare glem det. Jeg kan se på. Det hadde vært gøy. Også må jeg ta bilder. Ikke av det men av ting. Og jeg vil bruke EOS'en min. Men den sover.. Det blir Pentax '64. Men der må jeg fremkalle for penger som jeg ikke har og skanne det på en skanner som jeg ikke har. :S

Jeg savner den tida jeg ikke brukte smilefjes i bloggen. Det er fordi jeg har begynt å "henge" på MSN igjen. Og det igjen er på grunn av Are. Så jeg skylder dette på han.

Savn suger. Savner gutta mine. Are og André. Heh. Det hørtes ut som jeg er morra dems. Som jeg av og til var. Menmen. De vokser jo opp og drar fra de som passer på dem.

Gleder meg til å besøke Are. Jeg skal lage mat til gutta hver kveld og bli den beste kjæresten som har kommet innom. ^^ Tenk.

Ingen kommentarer: