27. august 2008

Fight song.

Ja, jeg har funnet widgets på Mac'en. I'm smitten. Jeg har Family Guy Quotes. Jeg har Bush's Last Day Countdown. I Can Has Cheezeburger? daglige bilder og nedtelling til Hove.
Også ser jeg på Ida og Kjersti lage videoblogg.
Vi har fått en stor oppgave som går under EM i grafisk. Æææ..Skummelt.

Jeg var på dansing i går. Det var digggg.. Jeg elsket det. I starten var jeg helt sikker på at jeg bare har mistet mojoen min, men heldigvis er det folk der som ikke kan danse i det hele tatt, så jeg følte meg hvertfall bedre om ikke god. :P Men det var gøy. Også gikk mamma loco oetter det og kjøpte ti filmer. Så nå har jeg 227 filmer. Jeeeej! Jeg har bare plass til fem stykker til i hylla, så trenger jeg enda en ny DVD hylle. Og lista mi for filmer jeg vil ha er laaang..

Jeg får lønn på..mandag? Ja. Og jeg gleder meg. Jeg skal IKKE bruke det på annet enn mat, alkohol og røyk. (Gud, jeg håper at mamma ikke leser dette) Men jeg har fått sansen for vin og det er digg. Så det blir vin nå til fredag siden jeg skal til Kim. Men det jeg også fant ut er at jeg er barnevakt på lørdag. Æss. Men det er kos. Som oftest kjøper mamma god mat til meg og godis til barna også fra ni, så er det bare meg og TV'en. Noen som vil være "barnevakt" med meg? Jeg lager mat og jeg har 227 filmer.

Shit, det er digg å skrive på MacBook'en.

7 kommentarer:

marn sa...

maaaaaaat
jeg vil ;*

The Trashcan sa...

fuck mac.

Agnes. sa...

Maren: Det inkluderer Sørumsand i mer enn en halvtime som gjør at du blir gal.

Kim: I know. Jag forstår inte!

Anonym sa...

Jeg har alltid hatt lyst til å være barnevakt.. Hvis alt og alle andre failer/bailer, så stiller jeg opp.

Anonym sa...

Faen...

Mvh
Sigurd

(forrige og denna kommentaren)

Anonym sa...

whiip.
jeg er med som "barnevakt", bare uten "barn". du har "filmer" og jeg har "sigg"?
mm.

Agnes. sa...

Sigurd: Kan ikke du bare skaffe deg blogg. Du trenger ikke å skrive noe, bare ha linker til alle oss også kan du kommentere med navnet ditt! :D
Jeg vil dessuten passe på kidsa selv. De blir så hypre når det er randomz til stedet. :D

Julie. Du hadde ikke holdt ut kidz i over ti minutter. :D