19. august 2008

I'm naked. I'm numb. I'm stupid. I'm staying.


Fy faen jeg får kick av Hercules And Love Affair - Blind. Deem.
(:
Andre skoledag overstått. Det var faktisk ganske ok. Vi gjorde ingenting. Eller.. Vi fikk materialpakker og fikk litt innblikk i HTML-koding og CSS og sånn. Gleder meg masse. ^^ Også bare loka vi egentlig.
I morgen kommer det til å bli kjedelig ass. :S Vi har ikke bøker. Ikke Mac'er. Og hele dagen i morgen kommer vi til å ha prosjekt til fordypning. Og de gruppene skal vi ikke velge før lenge til.


Æsj.. Jeg er fylt av savn.


Jeg har noen ting jeg vil begynne med nå. Det er tegnekurs eller noe kreativt sånt sett. Mamma som foreslo det. Jeg har lyst til å lære språk. Men ikke med kurs. Enda. Vil kjøpe meg sånn CD, så jeg kan lære meg masse spennende utrykk. Også dansing da.. Er det noen som vet om noen bra danseskoler i Oslo? :D Det blir neppe BULT på meg i år, så da får jeg tid til både jobb og hobby. Hobby er et stygt ord. Men det bekymrer meg når det gjelder jule-jobbing. Men det ordner sæ! Jeg må bare holde meg til de tinga jeg har engasjert meg i. Det blir kjiping med lekser hvis jeg har jobb tre ganger i uka OG tegne- og dansekurs. Det blir fem kvelder i uka. JÆJJÆJÆÆÆ! :D Kommer aldri til å fullføre dette her. Jeg er så jævlig rastløs når det gjelder forpliktelser. Heh.. Ja.

(:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har også hatt lyst til å lære et språk via CD en stund...

Litt kulere å sitte på toget og lære språk framfor å høre på musikk... Til en viss grad.

Anonym sa...

Btw:

- Sigurd

The Trashcan sa...

mac'er er også pc'er.

Anonym sa...

du må huske å si fra om du finner en bra språkcd! jeg vil lære meg... spansk! åh. eller prøve å bygge litt på den skrale fransken jeg allerede kan litt av.

and yeah, jeg er på vei til bergen veldig snart :) du skal kanskje på hove neste år? så klart skal du. da kan vi jo møtes!

Agnes. sa...

Sigurd: Jeg ser for meg du som sitter og gjentar sånne kinesiske fraser kjempehøyt. :D

Kim: Det var mest dedikert til Aleks.

Line Aurora: Jeg skal begynne å lete når jeg får lønn. Eller så blir jeg bare lei meg. :D Men Hovefestivalen er jo ikke før om nesten et år daaaaa.. :P Oh well. Alle er overalt. Norge er ikke så lite.