24. august 2008

Where you go I go too.


På fredag var det en bitteliten marihøne i butikken min. Den gikk seg vill blant solbrillene.. Det var nydelig.

I går hadde jeg en litt langsom dag. Jeg har følte meg helt for jævlig hele dagen. Synnøve var heldigvis skikkelig snill og lot meg gå tidligere fra jobben selvom hun var fyllesyk som faen. Før jeg rakk å dra fikk jeg blogg-besøk fra blogg-folk :D Det var Maren, Julie Aida, Ole og Sondre. Jeg ble ledd av fordi jeg var så jævlig loka.
Jeg dro til Tobias og hvilte på sofaen mens han loka rundt. Så bestilte han en stor nr 16 med rømmedressing. Jeg tror det var det jeg trengte for å føle meg bedre. Vi så masse på Ut I Vår Hage også farga jeg håret hans. Vi så også på Kung Fu Hustle. Hadde helt glemt hvor kul den er.
På vei hjem møtte jeg Pus. Og Pus ble skikkelig glad. ^^ Den satt seg på fanget mitt og veska mi mens jeg koste med han i en halvtime. (: Pus gjør meg glad.

Det var forresten kjempekoselig hos Henrik på fredag. Synd vi måtte dra ca med en gang. Det var gøy å le av Nader og frike ut Aleks. :D Aleks er tulling. Vi måtte dra tidlig tho. Så da var det Maren, Julie, Åsmund, Ole Martin, Sigurd og Simen i Lillestrøms gater. Vi loka fælt.

Jeg har vært rar i noen dager nå. Visste ikke hvorfor, men nå gjør jeg det. Jeg liker det ikke. Liker det ikke i hele tatt.

Og btw.. Nå har jeg ikke prata ordentlig med Are siden tirsdag. Hvor føkka er ikke det?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg og siggy kom for å besøke deg på jobben, men du var all gone

Agnes. sa...

I knoww.. Når du ringte var jeg hos Tobias. Rakk ikke å ta telefonen, men tenkte at hvis det var viktig, så hadde du ringt igjen. :P