31. august 2008

Why are you wearing that stupid man suit?


Jeg har hatt en utrolig fin helg.. ^^ Jeg har vært med folk jeg er glad i helt siden fredag og jeg føler meg bra. Hmm.. Nei. Nå juger jeg. Jeg føler meg ikke bra. Jeg liker ikke hvordan noen ting har blitt. Ting kommer aldri til å bli som før. Jeg bare vet det. Jeg leste i noen sånne gamle greier i går kveld og jeg ble skikkelig oppgitt og lei meg. På grunn av meg. Jeg vet ikke hva som skjer. Vil ikke gi slipp heller. Trenger tid. Vil ikke ha tid.

Æsj. Jeg begynner å bli forkjøla. Eller jeg ER forkjøla. Æsssssj. Jeg hater det. Jeg er så tett i huet at øyene er konstant fylt med tårer. Håper bare jeg blir bedre til tirsdag. Gruer meg. Gruer meg. Gruer meg. Til tre ting faktisk. Kunne ønske at jeg hadde hatt noen her til å passe på meg og golle. Jeg blir alltid utrolig oppmerksomhetssyk når jeg er syk. Vil ikke gjøre ting selv og trenger masse klemmer. Aner ikke hvem jeg skal ringe heller. Ingenting blir det samme..

Beklager til Kris, Thea, Kim, Tobias, Mats, Vidar, Ina, Ester, Kamilla og alle andre som måtte høre på meg snakke piss på fredag. Det var absolutt ikke vondt ment.
Og luv på Julie og Tobias som mobba meg gjennom hele kvelden/natta i går. Pysjparty & Baywatch ftw.

Uff.. Mad World i loop.

Hvilken film skal Agnes se som passer til hvordan hun føler seg?
Romeo & Juliet

Ingen kommentarer: