17. august 2008

The last day of summer never felt so cold.

Hmm. Jeg vil si at det er den beste og verste sommerferien på lenge. Jeg har vært den lykkeligste jenta på jord og jeg har vært veldig nære på å baile alt. Jeg har opplevd masse kult og sett maaange konserter og drikke mange liter med både vin, sprit, champagne, cider og annet. I går drakk jeg til og med endel øl. :D Litt stas. Jeg har driti meg ut masse i sommer. Det har jeg. Men jeg har også imponert noen. Fikk meg jo jobb og greier. Blitt kjent med masse nye folk. Vært litt lite hjemme da. Sovet lite og spist lite. Savner Are tough..

Men ellers, så går det jo fint. Jeg er lei meg for at folk trekker seg unna. Kim drar til Majorstua. Linn, Benjamin og Stian til Kristiansand. André bortevekk til Volda. Og nå kanskje takk til Frode trekker Ina og Tobias seg også unna. Kanskje jeg skal boikotte hele planen og la dem bli igjen på Sørumsand. ^^ Men jeg har blitt litt flink når det gjelder T-bane i Oslo. Og i dag morges sa jeg faktisk "Se, jeg fant en sjokolade i vesken min!" :S Jeg er ekkel. De på jobben snakker sånn. Og er men på Majorstua, må man tåle litt Majorstuesk.

Jeg er sliten og lei meg for at sommeren er over. Eller.. Det hadde ikke vært så mye mer å gjøre uansett. Men jeg har likt å se både solnedgangen og oppgangen igjen uten noe søvn mellom. Måneformørkelser og stjerneskudd. Star Wars klokka seks med venner. Dra for å besøke noen klokka fire på natta. Dra på jobb mens man fortsatt er litt full. Se på fire filmer på én kveld. :( Jeg gjorde jo de tinga før ferien også, men nå er det jo sånn at jeg må opp tidlig dagen etter alt tullballet. Jeg har bilder av mye av de tingene jeg har pratet om, men de er på face, så hvis dere vil se de, så er albumet her. Har dere ikke blitt venner med meg der, så er det på tide.

Sjekk ut bloggen til Tobias forresten. Jeg viste at han hadde noe fornuftig å si også. ;)

Hmm.. Nå er jeg helt tom egentlig. Jeg tenkte på mye jeg kunne si, men kom ikke lenger enn tanken. Jeg må rydde rommet.

1 kommentar:

Mr. Ray sa...

Du er en smule frekk lille frøken.