27. februar 2008

Bet all the sex makes it easier.

Jeg dro til Are i går på kvelden. Jeg trodde det gikk 19:45-buss til Blaker, men det gjorde det ikke. Heldigvis, så ble jeg plukka opp av Trym som var på vei hjem. Digger familien til Are.
Are var på Dendroøvelse, så jeg var hjemme og spilte Assasins Creed. Jeg ruler. Også kom Are og vi spiste kaffe og kaker hele gjengen.

Oj. Jeg fant en 20-kroning i behåen.

Jeg ser på Friends. Har lyst til å investere i nye sesonger av ett eller annet. That 70's Show kanskje? Sex & The City? Poirot! Jaa.. Moltustranda. Åå.. Det var gøy. Sitte til det ble lyst, snikrøyke og se på Poirot hele natta. Og fiske da. ^^ Bare Kris, Ina og meg. Trenger skolefri. Trenger sol og tørt gress.

Marie poka meg på teateret. "Hvis ikke dere varer, så mister jeg troen på kjærligheten." Ja. Du skulle tro det.

Jeg har prøve i morgen. Og deadline på magasin. Og jeg må skrive leder. Og fikse trykkleifene. Og skrive jukseark jeg kan ha på teateret med scener og replikker før og sånn. Også Gudfaren hos meg.

Jeg er så glad i teater-stemning. Alle er one happy family. Det er til og med gøy å drite seg ut.

Jeg har lyst på vakre bein. Det er greit med fine bein, men vakre hadde vært kulere. Ikke at jeg jobber så mye med det. Jeg går jo mer enn mange. Og jeg lurer på om det er sant det om at når man har kviser tidlig i livet, så har man det ikke senere. Eller noe. Jeg er lei. Også peller jeg. Fy. Arr.

Jeg vil ha fregner. Jeg drømte forrige uke at jeg var i sollys og fikk masse fregner. Jeg ble utrolig pen.
Jeg vil være Marilyn Monroe. Jeg vil pule Robert Plant og Robert Smith. Eller egentlig ikke. Men jeg vil være vennen dems. Det hadde vært kult. Smith ringer meg en kveld og spør meg om jeg vil komme på besøk og se på film en dag. Plant lurer på om jeg har tid til å bare prate litt. ^^

Jeg må farge håret igjen snart. Det fortsetter å være lyst. Når Are drar.... Skal jeg klippe håret mitt kort. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke vil gjøre det nå.

Vil-spille-Assasins.

Snart kommer Frode med filmer og PS2 spill. Gleeeder meg.

Toårs-dag til søndag. Dige.
Det blir kino og middag.

Må-fjerne-sminke.


Du som leser det her: beklager.

2 kommentarer:

ina sa...

beklager?

Agnes. sa...

Det ble bare så mye tull.