8. februar 2008

No, wait. We need a more permanent solution to our problem.

Tilbake fra Oslo. Sitter hos Kim nå. Han er ute og jogger. Jeg vil bli full.

Verken jeg eller mamma fikk noe ut av shoppingturen. Bortsett fra mamma. Hun kjøpte alt hun trengte (ca 3 plagg) og jeg fant ingenting. Eller egentlig, så fant jeg alt for mye, men mamma blir så jævlig deppa av å shoppe, så jeg gidder liksom ikke å finne noe når hun kommer til å se på meg med "Jeg vil hjem"-blikket sitt. Men jeg fant..belte, cardigan, kjede, øredobber, skjerf, øredobber, hårbøyle og hårspenner.
Det er nesten ingenting. Men det var mye kult.

Jeg lurer på hva som kommer til å skje i kveld. Jeg tror ikke det kommer til å være som jeg hadde trodd uansett hva som kommer til å skje, for jeg er sliten og har vondt i ryggen. Basta. Og jeg er alkoholtørst og det eneste jeg har hos Kim er en patetisk liten skvett av sprit som er mindre enn hva som ville vært i én rusbrus. Are er sikkert full.. Jeg vet ikke om jeg har lyst til å være så full, men brisen hadde vært koselig.

Jeg venter på pizzaen min.. Det blir godt å spise. Har bare hatt lunsj i dag.

Bii. Kim er tilbake.

Ingen kommentarer: