25. februar 2008

Don't party in the roundabout.

Det er vår snart. Jeg lukter det og jeg kjenner det i kroppen min. Det er sol når jeg går på badet om morran og det sprøyter i meg liv etter en lang og død vinter som suger ut all energien i kroppen min. Jeg har sovet bort hele vinteren. Enerste måten å overleve. Men nå. Snart. Så snart er det vår.

Jeg har ikke lærer resten av dagen. Ånei. Men jeg må gjøre oppgaver i norsk, levere noe MIS-prosjekt, øve til matteprøve i morgen, øve til målgruppe/logo-prøve på onsdag, skrive ferdig leder, fikse på trykkleifene i "Sulten?"-feature, skrive refleksjonsnotat til video. Og Litt div Photoshop, InDesign og Illustrator også.

:)

Tror nok jeg kommer til å sitte her litt.

The Knife - Neverland

6 kommentarer:

ina sa...

din søte lille tyv, du stjal bloggtittelen min :O

aleks sa...

jeg minner deg på at vi fortsatt bare er i slutten av februar, årets andre månede, og at det kommer til å komme mer snø utover mars. det er normalt at det snør mer i mars enn i januar og februar. så ikke gled deg for tidlig, for snøen kommer som tyskland i polen.
såwwi

Nincompoop sa...

Agnes, Ikke hør på han! Han vet ikke hva han snakker om.. Med denne globale oppvarminga så skal jeg love deg at sommeren har kommet innen mai. Akkurat som i fjor! :)

ina sa...

ja for i fjor kom våren i mars!

aleks sa...

Er ikke mange år siden det snødde i mai heller.. :P

Agnes. sa...

Jenter vinner.