7. februar 2008

'Till the seas run dry.

Bibii. Skolevondt. Hvis det går. Jeg har vondt i magen av skolen. Det er sant. Jeg kommer på skolen også begynner det å skru og..ru i magen. Jeg blir litt ekstra sliten og mister motet.
Bortsett fra i går da, for i går var det magasin. I heart magasin.
Jeg driver med en utrolig morsom oppgave nå. Jeg skal skrive om inspirasjon. "The Beginners Guide To Inspiration" Dige. Jeg har lagd en fire-stegs manual om hvordan man kan oppnå inspirasjon.
1. - Se en film.
2. - Hør på musikk.
3. - Les en bok/tegneserie.
4. - Gå på nettet.

Også har jeg utdypa min personlige mening som bare rakkeren. :P Jeg syntes bare at det var mange som ikke var så inspirert og skrev kjempeformellt og bajs. Anne Lise sa at vi skulle ha det litt gøy og skrive om noe vi er skikkelig interesserte i. Det er noen som er interessert i noe som ikke har noe med magasinet vårt å gjøre og målgruppa blir helt teit. Jeg er redaktør og jeg vil bestemme. ^^

Jeg har fått litt sansen for matte. Jeg sitter og blir helt borte i timene. Det er jo gøy så lenge man greier det. Gøy. Haha. Nå var jeg morsom.

Oslo i går. Kjøpte Justice tee! Weee! Hæppi pæppi. That's me. den er pen og lang og digg. I so happy. Også lekte jeg med Ester. Og Asbjørn da. Han er så jævlig sterk siden jeg er så jævlig svakt. Det er ikke bra. Også Ina og Emma óg. Pwitti blonds.

Jeg vil leke med André snart.
André! Jeg vil leke med deg snart!

Gi meg ro i sjelen, for søvn det vil jeg ha.
--------------------------------------------------
Nå er jeg hjemme. Ble avbrutt i sted av at Stine bestemte seg for at vi skal legge ananasbiter i en kopp sammen med en kjøttbit også se hva som skjer. Vi har om næring og fordøyelse og sånn, så jeg regner med at det er noe med det å gjøre, men man skal ikke vite fo sho. Forsøk: Ananasss. Innledning: Vi skal se hva som skjer hvis vi blander kjøtt og ananas.
Føk ass.

Jeg prata med sjefen når jeg var hos Ester i går. Han fortalte meg om det med at EB Games skal ta over FRS og at det er usikkert hva som skjer videre, men han ønsker at jeg skal fortsette. Han er også usikker på om hva som blir av butikken og om det blir 100% film eller spill. Skewy. Men jeg har på en måte fortsatt jobb, men jeg får ikke jobba før Håvard kan skrive nye kontrakter.

Det er fint vær i dag må jeg si. Kjempedige. Selv om at når man sitter på skolen, så blir man skjerma for alle kilder av sollys som kan..forekomme. (?)

Kim og Agnesleking i morgen. Shots og Asterix & Obelix. ^^ Kanskje da. Vet ennå ikke om jeg har lyst til å joine til Fallet. Får se.

Sove..

Ingen kommentarer: