12. februar 2008

Just like heaven.

Plainsong, Fascination Street, alt.end, The End Of The World, Lovesong, Pictures Of You, Lullaby, From The Edge Of The Deep Green Sea, Please Project, A Letter To Elise, The Walk, Push, Inbetween Days, Friday I'm In Love, Just Like Heaven, A Boy I Never Knew, Shake Dog Shake, Us Or Them, Never Enough, Wrong Number, One Hundred Years, Disintegration,
E1: At Night, M, Play For Today, A Forest,
E2: Let's Go To Bed, Freak Show, Close To Me, Why Can't I Be You?,
E3: Boys Don't Cry, Jumping Someone Else's Train, Grinding Halt, 10:15 Saturday Night, Killing An Arab

Det var.. Utrolig. Jeg er helt forelska. En fantastisk og uforglemmelig opplevelse å ha for livet. Det var dansing, det var synging, det var lange blikk og det var grining (fra min side, seff. Lovesong og Just Like Heaven.) Og tusen takk til Ina og Aleks som gjorde det bare enda bedre.

Jeg har to Robert's in my life. Plant og Smith. Ahh. I want to marry them both. Smith er så uendelig søt og sjarmerende. Shit ass. Og jeg kan sverge at han smilte når jeg sendte et slengkyss mot han når han så bort til oss. Samma om han gjorde det eller ikke. Vi connecta som faen, han var i hjertet mitt og fikk den til å bankere fortere enn den har gjort på lenge.

Robert Smith, you make me want to throw my hands up in the sky.

Ingen kommentarer: