8. februar 2008

The past and pending.

I dag blir det en digg dag. Det har jeg bestemt meg for. Jeg skal dra til Oslo og shoppe med mamma. Vi har solgt noen leiligheter i det siste, så hold on to your skirts, here we come! Eller noe. Vi skal kjøpe oss masse fint og unyttig.

I have a dilemma. Hva skal jeg gjøre i kveld?
Jeg har fire muligheter i kveld:
1 - Jeg kan være med på konsert, men det betyr at jeg må skaffe meg fake leg, og det gidder jeg ikke. Jeg har ikke dratt på noen åttenårsgrensegreier før, så hvorfor gidde nå?
2 - Jeg kan være med til Fallet. Tommy skal ha noe bursdag greier og greier. Men det har jeg så lite lyst til som mulig. Av de jeg vet skal dit har jeg lyst til å prate med tre stykker. Are, Ina og Rino. Basta. Men jeg har litt lyst til å.. Jeg vet ikke. Drite litt i det og bare miste litt kontroll, men jeg tror ikke det er verdt det.
3 - Jeg kan overtale Kim til å ha Asterix & shots kveld. Det hadde vært dige.
4 - Jeg kan bli hjemme og se ferdig sesong 7 av Gilmore Girls.
5 - Se Rushmore, sier Sigurd.

Nummer 3 og 4 frister mest. Kim-hjemme-Kim-Hjemme.
Jeg kan ha Kim og Asterix og Obelix og shots hos meg, men da blir det uten vannpipe. Og hva er alkohol uten vannpipe?
Kim må fikse nettet mitt.

Jeg hadde gym i dag. Spillte innebæææændiii. Jeg ruler. Nå har vi llyd. Æsj, det suger. Jeg er dritnegativ, men jeg interesserer meg ikke for lyd. Eller sånn.. "Radioreportasjer" Æææææsj.

Var på utdanningsmessa i går sammen med Ina og Are. Hvis det er mulig, så er jeg mer forvirra nå en før. Jeg gikk derifra med posen full av blader og ark og 3-D briller da, seff. Nå når jeg tenker over det, så husker jeg ikke om jeg faktisk ble interessert i noe av det som var der. Bortsett fra utlandet, men det er så generellt. Senere i dag er det rådgivning. Tror neppe jeg får svar på noen spørsmål siden jeg er altfor forvirra til å ha noen. Det suger.

Det ble The Cure på Aleks! Wee! Da drar jeg, Ina og Aleks dit. One happy family. Åååh. Det blir braaaaaaa. Ja. Også skal jeg overnatte hos Ester, så det blir drita digg. Mental note: Ring tannlegen og bestill en ny time.


Ps! I luv my new Justice tee. <3

Ingen kommentarer: