3. februar 2008

One more song.

Jeg ser på Lane og Zack gifte seg. Ntåå.. Det har vært en lang og god helg.

Fredag starta klokka tre i senga mi. Faen. Men ikke faen likevel. Jeg hadde hatt det kjipt på skolen uansett siden dagen er en kombo av lyd og gym. My least favourite things. Jeg hører: "Hæ? Liker du ikke lyd?!" Nei. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje på grunn av læreren min.. Jeg føler meg ubehagelig. Sånn. Uforklarlig. Jeg har prata med han tusen ganger og hjulpet han ut, inn (haha, ikke noe å le av) og forbi stolper og stoler. Det er bare meg. Og lyd i seg selv er kjedelig. Kanskje fordi stemmen min ikke er så kul på tape. Bæ.
Sjefen skulle forresten ringe meg, men det gjorde han aldri. Jeg hadde ikke lyst til å sende han melding, så jeg venta. Jeg turte ikke. Faen, jeg har lyst til å fortsette der.
Men vaffal. Jeg våknet av at Are satt i senga mi og så oppgitt på meg. Whoops.. Jeg fikk faktisk litt dårlig samvittighet. Så vi satt og så litt på tv. Han spilte CS osv. Så ringte Mads og sa at det spøker i huset hans, så han kom til meg. Vi prata og lagde taco mens vi hørte på 120days. Så stakk vi tre - gjennom en hel masse med snø og vann - til Ina. Der var Ester, for det hadde vært jentekveld og de satt bare og spiste pizza. Vi så Van The Man, slutten av Desperado, America's Got Talent, Visjon Norge og "Sørumsand TV" som Mads kalte det. Etter at klokka hadde passert tre eller fire dro jeg og Are hjem igjen og sov kjempelenge.

Lørdag starta med at jeg stod opp først, og det skjer aldri, så jeg prøvde å vekke Are på alle mulige måter det finnes og etter litt slåssing kom vi oss opp og lagde frokost. Dige. Lørdagsplanene mine var å lage pizza med mamma, sitte og spy av Gilmore Girls-overload og spise masse digg. Veent. Jeg våkna av at Håvard ringte. Jeg hadde lagt mobilen min under puta, så jeg skjønte ikke hvor det vibrerte og om det var bare i huet mitt eller ikke. Jeg sendte melding til han om å ringe med en gang jeg greide å røre på meg. Men han ringte ikke tilbake. Så det var det som skjedde før jeg og Are slåss.
Vaffal, så hadde jeg masse planer til meg selv siden jeg trodde at Are skulle til byen med Emma, Ina, Mads og div, men det ble til at vi ble hjemme hos meg og var forelska hele dagen. Vi hadde 23 måneders. Shit. Vi lagde hjemmelagd pizza og kos og namm også stakk vi ned til Kim. Det var dige. Hele huset rista siden det var en bosnisk fest på full G. "Oppa!!" Osv. Vi så på Asterix og Obelix. Lagde pipetopp av aluminiumsfolie og gaffa og spiste potetgull og drakk Cola. Dige. ^^ Så dro jeg og Are hjem og satt oss for å spise godteri. Jeg var litt lei meg og ville prate med Are men han sa noe som: Du er så jente. Og det er så dritt å være sammen med jente. Jeg: Vel, kanskje du burde begynne å vurdere gutter? Han: Ja, kanskje jeg burde det. Osv..
Det endte opp med at vi ikke sov sammen og jeg så på Monty Python hele natta.

Tja. Jeg har brukt dagen min på soving, allslsgs ekstramateriale fra filmene jag har (siste Pirates Of The Carribean bonus disken er ganske gjennomført) og jeg spiste litt i sta.

Vekta på badet mitt har blitt skrudd opp 5 (!) kilo. Jeg har trodd at jag har lagt på meg noe jævlig etter jul. Det må ha vært en dust. Men jeg veier fortsatt like mye/lite som før jul. Nok om vekta mi.

Jeg vaska håret mitt skikkelig grundig i går, men i dag er det superfett. Som i æsj. Møkkahårprodukter.

Gratulerer med 17 Ida, jeg ser klokka har passert.

Jeg trenger is..

Ingen kommentarer: