15. februar 2008

Shaboo-yah.

Jeg har nettopp sett en cheerleader film. For andre gang i løpet av tre dager. Shitfleis. Bring It On - All Or Nothing. Med hu dama fra Heroes og søstra til Beyonce. Awesome. Der sier de shaboo-yah-yah-yah-shaboo-yah. Bibii.

Jeg var hos Kim etter skolen i dag. Det var kos. Jeg har vært hyper og han var litt lettere irritert, så det utvikla seg til en slåsskamp flere ganger. Vi så på Askepott II og American Dad og Visjon Norge. Jeg er glad i Kim jeg. ^^ Jeg, han og Benjamin (og mest sannsynlig flere) skal se på Blade..Runner? eller Gudfaren en dag.
Så dro jeg på teateret og han til bandøvelse. Fikk hilst på Kristian også. Har ikke sett han på 1000 år.

På teateret, så løp/dansa jeg ca 50% av tiden. Jeg var drithyper. Sikkert fordi jeg sov så lite i natt. Eller onsdag til torsdag. Slitsom Agnes = sliten Kim. Teater. Pff. Kulturaksjer. Pff. Frode har sponsa teatergruppa med brus i fire år. Bø. Bare sier jeg. Bandet gidder ikke å selge aksjer, de. I'm just saying.

Nå er det Friends på gang. Og jeg har vondt i magen. Sånn ikke jentevondt eller tarmvondt. You know. Jeg får sånne kramper av og til og krøller meg sammen i fosterstilling i hjørnet av senga. Uuudiigg. Det er kult.

Mamma og Frode og kidsa blir hjemme i helga. Ikke vær sint på dem. Mamma datt ned trappa og har en sprekk i ryggen. Jeg tror hun burde bli hjemme. Men jeg savner folka. Savner folka sammen. Elvira og Ester og André og Linn og Tobii og alle. Også vil jeg bli dritings. Jeg fikk nytteløst lite lønn i januar, så jeg vil bare bruke det på fyll i ferien. Har også lyst til å dra innover til Oslo i morgen og bare klenge med. Ikke utesteder og sånn. Jeg greier å vente 1 år og 2 måneder.. Shit. Alle vokser fra meg jo!! Orker ikke å være smårips. Småripslivet suger maks. Pluss at det blir gnidd i trynet mitt hver uke.

Ina har bursdag i dag. Gratulerer så masse, ikke misbruk myndigheten din.. Eller noe. Og velkommen til Bunny-gjengen (har prata med Emma). Jeg håper atte du får masse digg. All rusbrusers and ciders to the birthday girl! Elsk og nussenusse og <3 og løøv.. Glad i deg, jenta mi. Du er en av de beste vennene jeg har, setter pris på deg. Masse.

Valentines gikk forbi ubemerka, bortsett fra skolen som gjorde så jævlig stort deal av det. "All by myself" er vel kanskje ikke det ultimate valentine sangen. Meg om det. Og hjerteboller. Det nærmeste jeg kom løv var jeg og Kim som slåss og når Marie satt på fanget mitt. It'll be grrreet.

Mental note: Mase på Ingrid og få henne til å overnatte en dag vi kan drikke tequila til 7 på morningen. Samme med Ester minus tequilaen kanskje.

2 kommentarer:

ina sa...

tusen takk baby :D :D <3 du er go du!

Ingrid og Lisell sa...

hello, vi kan ta det på søndag kanskje?:)