19. februar 2008

Let's hear it for the boy.

Jeeg har hatt en hittil fabulous ferie.

Fredag møtte jeg Julie og Lisell på Sørumsand, noe jeg aldri gjør lenger, så det var kos. Dige middag med kjæreste. Og på kvelden hos min elskede Ester som jeg savner masse nå. Ina18-pardy som endte for alle klokka to-tre tiden. Bortsett fra Agnes som er nå ekspert på High School Musical II - ekstramateriale. La meg noe før sju.
Lørdag med Asbjørn og Sabine og Ina i sofaen og 60 Minutes og God Morgen Norge. Så fest hos Kristoffer med mange..forskjellige folk. Og Guitar Hero da, seff. Ole Martin er hysterisk morsom. Stille natt med kjæreste.
Søndag kos med kjæreste. Og det samme hos Kim med Ina og kjæreste. Vi så på 300. Den ultimate penisfilmen.
Mandag i senga+superkos med Ina på kvelden. Superkos.

Oog i dag. Mamma ringte meg halv to i dag morges og fortalte at hun kommer hjem fem tiden i dag. Så jeg har ikke gått ut av rommet mitt en eneste gang siden halv to, bare fordi jeg gleder meg så fælt. ^^ hun har med mange morroting til meg.

Jeg vil at noen skal komme og banke på døra mi. Jeg vet ikke hvem engang. Noen jeg er glad i. Det er mange jeg er glad i. For eksempel Knut som jeg ikke har sett på 3000 år som har bursdag i dag. Det er kjipt å miste kontakten med så kule folk. Og det er så teit å ta kontakt på ens bursdag siden
alltid på bursdager er det sånn at man plutselig har en overflod av venner man aldri har prata med eller folk man ikke har prata med på tre år.

Jeg prøver å få tak i Elvira og få henne med til Trysil til torsdag. Også prøver jeg å få tak i Ester. Jeg savner henne i tonn..s. Og greier. Om fem kommer mamma. Med surrprizes til meg.

Og hva er mycoplasma btw?

4 kommentarer:

ina sa...

mycoplasma? ikke cytoplasma?

aleks sa...

The almighty google is the answer to everything.
http://www.google.no/search?hl=no&q=define%3A+mycoplasma&btnG=Google-søk&meta=

Agnes. sa...

Oj. Jeg har ikke det da. Men jeg bare lurte. :P

aleks sa...

Ja, like greit å ikke ha det der...