11. februar 2008

Polly, come home.

Today is the day. Aah. Jeg er helt dårlig i magen jeg. Det blir så jævlig flott. The Cure.

Tape, Open, alt.end, A Night Like This, The End of the World, Lovesong, Pictures of You, Lullaby, From the Edge of the Deep Green Sea, Please Project, The Walk, Push, How Beautiful You Are, Inbetween Days, Just Like Heaven, A Boy I Never Knew, If Only Tonight We Could Sleep..., THE KISS, SHAKE DOG SHAKE, Us or Them, Never Enough, Wrong Number, One Hundred Years, End,
Encore 1: At Night, M, Play for Today, A Forest
Encore 2: Let's Go to Bed, Freak Show (previously known as "Don't Say Anything"), Close to Me, Why Can't I Be You?
Encore 3: Boys Don't Cry, Jumping Someone Else's Train, Grinding Halt, 10:15 Saturday Night, Killing an Arab

Setlista fra Sverige som jeg kopierte fra hjemmesida dtil The Cure. Shitfleis. Det blir så jævlig flotters.
Og Ina og Aleks. :) Gleder meg.

Jeg har så vondt i magen. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er syk eller gleder meg. Men vondt har jeg. Hvis det ikke går over etter at jeg har spist i midttimen, så drar jeg hjem. Jeg gidder ikke å være dårlig når jeg skal på konsert.

Jeg var lenge våken i natt. Så ferdig den siste Gilmore Girls sesongen, grein litt og gikk rett på That 70's Show. Dige.

Det har vært mye teatermorro i helga. Bortsett fra lørdag når det ikke var NOEN der omtrent. Og vi kom ikke så langt som til meg engang. Og det var lite kult å sitte der i seks timer når man kunne ha vært hjemme og kose med kjæresten.

Jeg tenkte på.. Hele forrige uke har folk spurt meg (og Are) om hva vi kommer til å gjøre når han drar. Svaret er at vi ikke vet. Så ikke spør er du snill, for det skraper opp inni meg hver gang jeg må tenke på at gutten jeg elsker drar. Drar.
Så. Svaret er: jeg vet ikke. Han vet ikke. Vi vet ikke.

Det blir Sjusjøen-party på familien min, Are og the Bruun's (familien til Kris) Det blir så jævlig digg. Har ikke vært på fjellet i 3000 år. Og det er lenge.

Hør på: Robert Plant & Alison Krauss - Polly Come Home
En helt utrolig sang med vibber du aldri har vært borti.

Er det noen som vil ha en Ocean's - maraton med meg?

Mentel note: snakk med André, Kim, Elvira/Tobias om lørdag. (Jeg tror vi tar det på lørdag, siden alle kan da. Bortsett fra dumme Mads som skal til London.

Shit. The Cure. Shit..

I never thought tonight would ever be this close to me..

Ingen kommentarer: