26. september 2008

Don't talk, put your head on my shoulder.


Klokken er ikke langt unna to og jeg føler meg faktisk sliten. Jeg har rydda rommet og skifta sengetøy, så det blir dige å komme hjem fra USA og legge seg i senga som ikke har halve skapet og gangen oppå seg. Æs.. Men nå er det ikke det da.

I sted kom bestemor med masse fint. Sort brød var magnificént. Også sminke til jentene ofc. Sendte melding til begge to, men jeg regner med at de sover. Jeg burde sove. Heldigvis tok mormor ikke med godteri. Jeg lider fortsatt av Toblerone-katastrofen som Frode satte i gang. Eew. Guffent. Må slutte med sjokolade en liten stund igjen. Finne fram kiwi eller ananas eller epler. Mmm.. Namm..

I dag var jeg og Julie søte etter skolen. ^^Jeg vet at vi alltid er søte, men i dag etter skolen var vi spesiellt søte. U see, det var sol og fint vær etter skolen i dag, så jeg og Jules gikk og la oss ned under sånn derre eiketre der jeg fant fe-kjæreste-hatter og halvspiste nøtter. Jules & I tok oss også en tur opp i treet for å sjekke utsikten. Utsikten var der selvom vi ike klatra så høyt. Bilder fra mobil kommer senere. Etter det dro vi til meg og så på Sound of Music og spiste pizza. SOM er laaang ass. Jeg glemmer det hele tiden fordi jeg passer på at det store mellomrom mellom hver gang jeg ser den. Men det var kos iaf. Også ringte Tobii og fortalte meg om dagen sin også smilte jeg og lo, også ringte Are og fortalte at han hadde nettop stått opp (og da var klokka her ti på halv tolv) etter å ha drikki til langt på dag. Go Are!
Jeg vil sove i den ryddige senga mi med nytt sengetøy og Pan American på øra. <3
Spoon?

5 kommentarer:

Anonym sa...

sminken er awzum.
pirates in the trees we were.
<3

Agnes. sa...

Arr, Jules. ^^

Anonym sa...

Wooo, Beach Boys

Agnes. sa...

Den er digg, sant? ^^

Anonym sa...

Ja, ass..

Du burde sjekke ut Bay City Rollers, med mindre du allerede kjenner til det - ur gonna luv it.