12. september 2008

One open mind.


Jeg tror at jeg og Tobias får mange blikk når vi er i Oslo. Ikke bare fordi vi ser så jævlig smokin' ut, men vi er dritsære og løper fra butikker når de setter på Rehab. Også er vi rare. Vote for freaks!

I går var det elevrådsseminar. Jeg tror de skjønte at det var noe som gikk galt i fjor, så de har planlagt litt mer i år. Også er det Tettere På-greia som provoserer alle. Men når den ikke provoserer lenger kommer Sissel med ultrasonic sound og alle bikkjene i 100 meters radius løper til auditoriet. Eller rektor da. In China we trust!

Nå gleder jeg meg masse til å dra til Astrup Fearnley og se på Andy Warhol-ting med Toby. Weee! ^^ Også må jeg nesten til Cinemateket en dag og se på en av filmene. Jeg skal pynte meg..

I kveld skal jeg bli hos Kim. Hvis jeg får tak i Are og han sier at det ikke er noe stress.. Ja.. (:
Og i morgen skal jeg jobbe ni timer og på kvelden blir det film med Dendro-Mads og kanskje noen andre. Jeg vet ikke vi har ikke pratet siden mandag eller noe, så vi finner sikkert på noe.
På søndag vil jeg ta med Tobias til Astrup Fearnley.
Mandag blir det Sweeney Todd hos meg med Aleks og Julie.
Tirsdag skal jeg danse. <3
Onsdag skal jeg jobbe og forhåpentligvis til Moloch filmklubb etter det. Alene. Bli litt kjent med nye folk og være litt kulturell.
Torsdag skal jeg kanskje treffe danse-Mats i Oslo og ta en kaffe eller noe med noen andre folk også.
Fredag skal jeg ut med jobben. Eller ut og ut. Jeg er jo ikke 18, men vi skal klenge hos Ulrik også får vi se hva som skjer.
Også kommer André hjem neste helg. <3 Savn på g.

Blogspot tok port en lang historie om hvor mye jeg gleder meg til å dra og besøke Are i Florida. Jeg kommer til å svi av litt penger tror jeg. Men jeg kommer ikke til å ta med meg så mye. Eller burde jeg bare få ordnet meg med en shitload men penger? Jeg vil ha penger, en bag med penger. Cash til å kjøpe all dritten vi trenger, og når vi har fått nok, så vil vi ha mer. JA! Så vil vi ha mer.

Bilde: Paul Insect

1 kommentar:

Unknown sa...

Selvpåført særhet tar seg alltid like bra ut.