26. september 2008

Help me I can't think of nothing but you.


Jeg sletter meldinger fra mobilen min. Det er kult at det er plass til mange tusen, men det orker jeg ikke. Før så pleide jeg å slette alt manuellt fordi det er alltid mange meldinger jeg ville spare på. Men jeg har fortsatt alle " Hvor er du??"- og " Møtes ved hovedinngangen!"-meldingene fra Hove. Og det er lenge siden. Ergo: på tide å slette.

Det er vel det morsomste som skjer i livet mitt atm. Det kjipeste er at jeg er massesulten og har ikke penger. Eller jeg har noe penger, men penga er ikke mine. Faen, jeg har ikke nok penger til USA-turen. Shiet. Joda. Sikkert.

Goldfrapp er så inmari behagelig. Det er The Zombies og Sim & Garf also. Blir litt høstete. Synes jeg da. Orker faktisk ikke Tom Waits nå. Har litt vondt i huet, så jeg greier jeg med behagelige lyder. (:

Om ikke så mange timer er jeg på vei til Blaker for å spise middag med familien Mathisen. Det blir kos. Gleder meg til maten. Ikke bare fordi jeg er møkkasulten atm, men Pia er flinka til mat.
Og etter det er det Tobias og Wild At Heart og Trollmannen Fra OZ på lista. ^^


Meningsløse innlegg: I cans it!
Det kommer helt sikkert flere i dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

JEG JOINER!!1
men jeg skal jobbe som frivillig da 10hi

Anonym sa...

janeiveitikke.
KANSKJE. jeg bør bestille kjapt, ja veit det. men jeg får se. skal dit trolig uansett da.