21. september 2008

Skylight.


Da sitter jeg igjen bak maskinen og gjør ikke det jeg skal gjøre. I stedet for å skrive artikkel, så ripper jeg inn musikk fra CDene mine. De fleste av dem er hos Tobias, så jeg håper at han har rippa over et par stykker til jeg skal til han litt senere på kvelden. Også hører jeg på Pan American. Nydelig..
Jeg hadde besøk av Mads i går, og det var utrolig hyggelig! Jeg har ikke sett han siden Hove, så det var på tide å møtes. Vi så fire (!) filmer i går! Shiiiiiet.. Vi så Hair, Class of 1984, Naboer og Wild At Heart. Og en stor nr 16 var også på sin plass.
Fredag var forresten den fineste dagen takk til alle på jobben, alle på De Ville's og alle hos Kim. <3 Beklager for alt forresten. Jeg vet ingenting. ^^

Jeg har ikke all informasjonen ang. journalistiske oppgaven. Faen gjør jeg da? Skal det være på to sider? Skal det over i InDesign? Skal jeg printe det ut? Skal jeg ha med bilder? Hva slags format skal jeg bruke i InDesign-fila? Hvor mange tegn/ord må vi ha med? Hvor mange intervjuobjekter burde vi ha? Herlighet. Jeg kommer til å stryke hvis ikke jeg tar meg sammen. Og hvem er det som sa at jeg IKKE kan bruke OpenOffice? Hmm? Fordi jeg greier ingenting i TextEdit eller hva faen det er. Fitte! Noen som vil skrive litt?

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.myspace.com/iblamecoco